روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 34908
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 04 مهر 1401 - 12:47 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: مسوولان حلقه اتصال بین دانش آموختگان و بازار باشند

امام جمعه کیش گفت: استفاده از توان دانش آموختگان مدارس و دانشگاه ها لازمه توسعه جامعه است و مسوولان باید حلقه اتصال این قشر با بازار کار باشد.
امام جمعه کیش: مسوولان حلقه اتصال بین دانش آموختگان و بازار باشند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان کار و دانش هدف کیش اظهار کرد: در اسلام برای علم آموزی و کسب دانش تاکیدات فراوانی شده و جز واجبات است و باید همه انسان ها بدون از جنسیت و سن در این مسیر گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه معلمان نقش اصلی تحصیل و علم اموزی جامعه را ایفا می کنند افزود: آنان ادامه دهنده رسالت پیامبر (ص) برای سعادت و به کمال رسیدن مردم و هدایت آنها را بر عهده دارند اما برای تحقق این هدف خود باید زیرساخت های آموزش بهتری از سوی مسوولان برای جامعه هدف آموزش و پرورش فراهم شود.
حجت الاسلام بی نیاز یادآور شد: برای تحقق اهداف آموزشی در جامعه لازم است مسوولان و دستگاه ها در گام اول برای ارتقای کیفیت  تحصیل در مدارس و هنرستان ها باید تلاش مضاعفی داشته و در گام دوم باید حلقه اتصال دانش آموختگان هنرستان ها با بازار کار برای اشتغالزایی و کارافرینی باشند.
وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در خصوص تعمیر و بهسازی مدارس دولتی جزیره یا همکاری آموزش و پرورش، سازمان منطقه آزاد و شرکت عمران آب و خدمات این جزیره یادآور شد: لازم است این دستگاه ها در خصوص توسعه فضای فیزیکی مدارس کیش را نیز به صورت کار ویژه دنبال کنند.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز در این با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند گفت: ارتقای کیفی فضای فیزیکی توسعه آن از مهمترین خواسته های مردم جزیره از مسوولان است.
امروز ۱۰ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در کیش راهی کلاس های درس شدند؛ این دانش آموزان در ۵۲  مدرسه و ۳۶۷ کلاس درس تحصیلی می کنند.
از این تعداد حدود۹۰۰ نفر در مقطع پیش دبستانی، ۶ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی ، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در مقطع متوسطه اول و بقیه دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم و هنرستان در حال تحصیل هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.