روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 20132
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 11 مرداد 1400 - 17:13 | | ارسال توسط :
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان از مرز ۱۷۰۰ نفر گذشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با فوت هشت مبتلای به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار فوتی های این بیماری در استان به یک هزار و ۷۰۷ نفر رسید.
شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان از مرز ۱۷۰۰ نفر گذشت

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهار داشت: فوتی‌های شبانه روز گذشته شامل پنج مرد و سه زن در رده سنی ۳۸ تا ۹۰ سال بودند.

وی با بیان اینکه وضعیت تمام شهرهای هرمزگان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد افزایش شمار فوتی‌ها و بستری‌ها در مراکز درمانی استان هستیم و در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۲۹۵ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در هرمزگان به هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان وضعیت استان را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: هم اکنون از مجموع بستری‌های کرونا، ۱۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت نظر هستند که حال ۲۳ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نوروزیان با انتقاد از کسانی که با وجود شرایط بحرانی جامعه، همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه هستند، افزود: در صورت تداوم این وضعیت، باید منتظر وخیم‌تر شدن بیشتر شرایط باشیم که در این صورت در امان ماندن از ابتلاء به کرونا، بسیار سخت خواهد بود.

وی واکسیناسیون و رعایت هر چه جدی تر پروتکل‌های بهداشتی را تنها راهکار مصون ماندن از ابتلاء به کرونا عنوان کرد و گفت: تاکنون ۲۸۷ هزار و ۹۶۶ دُز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده و به طور میانگین روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر در استان برابر ویروس کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.