روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 36278
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 12 آذر 1401 - 15:38 | | ارسال توسط :

نگاه آمایشی رویکرد تشکیل هیات‌ها در فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی است

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی گفت: نگاه آمایشی با اولویت استان های دارای ساحل و دریا اولویت این فدراسیون در تشکیل هیات های استانی است.
نگاه آمایشی رویکرد تشکیل هیات‌ها در فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، رضا شجیع روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه این فدراسیون تازه تاسیس شده است و در تشکیل هیات های استانی نگاه آمایشی وجود دارد تا با اولویت این مناطق بر حسب پتانسیل استان ها رشته های زیر مجموعه این فدراسیون در انها فعال شود.

وی اضافه کرد: در این راستا استان های دارای دریا و ساحل در اولویت تشکیل هیات هستند در وهله اول تا انتخابات فدراسیون به تشکیل استان های دارای اولویت بسنده خواهد شد و جایگاه ویژه ای نیز برای مناطق آزاد اختصاص خواهیم داد.

شجیع افزود: مکان استقرار فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در کیش مشخص شده و به زودی ارکان و هیات رییسه فدراسیون برای انجام فرایندهای ثبت قانونی و باز شدن شماره حساب رسمی نزد بانک مرکزی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای ریاست و شرکت در انتخابات ندارم، افزود: تمام هدفم تثبیت جایگاه این فدراسیون برای جزیره کیش و تغییر مقر فدراسیون طبق اساسنامه در اولین جلسه مجمع عمومی و فوق العاده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال رقم می خورد.

سرپرست فدراسیون ورزش های ساحلی و دریایی گفت: به زودی نامه مربوطه به رشته های زیرمجموعه فدراسیون به ما ابلاغ می شود و همچنین اکثریت ارکان اصلی این فدراسیون کیشوندان خواهند بود.

روز پنجشنبه ۲۶ آبان امسال همزمان با گردهمایی روسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان ۲ فدراسیون ورزشی جدید ورزش‌های بادبانی و دریایی و ساحلی تاسیس و با دستور حمید سجادی فعالیت خود را آغاز کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.