روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37586
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 بهمن 1401 - 9:33 | | ارسال توسط :

۱۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدردر کیش کشف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این پلیس امسال در عملیات های مختلف موفق به کشف ۱۷۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند.
۱۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدردر کیش کشف شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ غلامرضا خادمی روز شنبه اظهار کرد: امسال در نتیجه کشف این میزان مواد مخدر دستگیری معتادان ۵۷ درصد و خرده فروشان و قاچاقچیان ۳۸درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه امسال ۹۵ طرح پیشگیری و انتظامی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است افزود: این طرح ها با هدف ارتقای امنیت عمومی، کنترل محورهای ورودی به جزیره و پاکسازی نقاط آلوده به مواد افیونی اجرا شده است.
خادمی اضافه کرد: در نیمه دوم سال جاری آموزش پیشگیری از اعتیاد به شکل ویژه ای در دستور کار قرار گرفته و در این راستا حضور در مدارس و برگزاری دوره های مختلف بین دانش آموزان از مهمترین محورها است.
رییس پلیس مبارزه با موارد مخدر کیش اظهار کرد: نظارت هوشمند والدین نسبت به رفتار فرزندان یکی از اصل های مبارزه با مصرف مواد مخدر است که خانواده ها می توانند در صورت مشاهده به منظور راهنمایی بیشتر موارد را ازطریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اعلام‌ کنند.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.