روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 17 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 14 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 3321
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 07 تیر 1399 - 13:36 | | ارسال توسط :
کووید 19

احتمال ابتلای زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا هشدار داد: احتمال اینکه زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ دچار شوند بیشتر است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا هشدار داد: احتمال اینکه زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ دچار شوند بیشتر است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، «رابرت ردفیلد» – رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا – گفت: زنان باردار در مقایسه با زنان دیگر بیشتر در معرض نوع شدید بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.  

بررسی‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا نشان می‌دهد: زنان بارداری که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند در مقایسه با زنان دیگر بیشتر احتمال دارد به دلیل ابتلا به این بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گیرند.

همچنین کارشناسان این مرکز اعلام کردند: زنان باردار مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در معرض فزاینده خطر مرگ ناشی از این بیماری قرار ندارند. هرچند در حال حاضر مشخص نیست این بیماری چگونه بر نتیجه این بارداری‌ها تاثیر می‌گذارد.

بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، علاوه بر بارداری، بیماری‌های قلبی- عروقی، کلیوی، بیماری مزمن انسدادی ریه، چاقی، کم‌خونی داسی شکل، دیابت نوع دو و دریافت عضو پیوندی از جمله فاکتورهایی هستند که به تشدید علائم بیماری کووید-۱۹ منجر می‌شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.