روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 3 July , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ - 27 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 6828
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 17 شهریور 1399 - 9:21 | | ارسال توسط :
مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم خبر داد؛

اخذ مجوز صدور پروانه بهداشتی صادرات ماهی خشک برای نخستین بار در کشور

مدير غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم از اخذ مجوز صدور پروانه بهداشتی برای صادرات ماهی خشک صنعتی تولید شده در این منطقه برای نخستین بار در کشور خبر داد.
اخذ مجوز صدور پروانه بهداشتی صادرات ماهی خشک برای نخستین بار در کشور

مدیر غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم از اخذ مجوز صدور پروانه بهداشتی برای صادرات ماهی خشک صنعتی تولید شده در این منطقه برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فرینا، نسرین نانوایی قشمی با بیان این خبر، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مدیریت غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم، مجوز صدور پروانه بهداشتی صادرات ماهی خشک صنعتی برای نخستین بار در کشور به این اداره تفویض شد.
نانوایی قشمی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره قشم و تولید ماهی خشک به روش صنعتی و صادرات آن به سایر کشورها، از این پس مدیریت غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم با اخذ مجوز از مدیریت کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، می تواند پروانه بهداشتی برای صادرات این محصولات را صادر کند.
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان ماهی خشک به شیوه صنعتی برای صادرات محصولات خود با رعایت ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو از این پس می توانند با اخذ پروانه بهداشتی از این مدیریت محصولات خود را به سایر کشورها صادر کنند.
به گفته مدیر غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین درخواست تدوین استاندارد ماهی خشک نیز به سازمان ملی استاندارد ایران داده شده است که می توان با همکاری صیادان این استاندارد ملی را نیز برای نخستین بار در کشور تهیه و تدوین و براساس آن عمل کرد.
نانوایی قشمی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد اداره غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم در بخش های مختلفی قابل تفکیک است که همه در راستای تامین و ارتقاء سلامت مردم و رسیدن به سطح استانداردهای ملی و جهانی ارایه می شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فرینا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.