روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 23 October , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ - 20 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 32081
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 06 تیر 1401 - 14:42 | | ارسال توسط :

اعزام یک دستگاه آمبولانس و دو تکنسین فوریت‌ها به کیش

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اعزام یک دستگاه آمبولانس پشتیبان به همراه دو تکنسین به جزیره کیش خبر داد.
اعزام یک دستگاه آمبولانس و دو تکنسین فوریت‌ها به کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر حسین قاسمی گفت: این آمبولانس تا پایدار شدن شرایط در جزیره کیش خواهند ماند و به شهرستان‌های معین جزیره کیش نیز برای امدادرسانی در زمان لازم اعلام آماده‌باش شده است.

وی در بازدید از مراکز جامع سلامت منطق زلزله‌زده بندر چارک، افزود: استقرار ارائه خدمات بهداشتی در زمان وقوع بحران ضروری است و برپایی بیمارستان سیار و پشتیبان با ظرفیت حداقل ۱۲ تخت، مرکز تسهیلات زایمان، آزمایشگاه و محل زیست پزشک و پرستار با همکاری سایر ارگان‌های امدادی ضروری است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: خوشبختانه در حال حاضر تمام مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان فعال و در حال ارائه خدمات به مصدومان هستند.

دکتر قاسمی خاطرنشان کرد: تیم‌های ارزیاب بهداشتی و درمانی نیز برای نظارت بر نحوه اسکان زلزله‌زدگان در محل‌های اسکان اضطراری و همچنین نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در منطقه حضور خواهند داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.