روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 18 June , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ - 12 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50570
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1403 - 17:26 | | ارسال توسط :
با حضور بذرپاش انجام شد

افتتاح بیش از ۲۶ هزار مسکن در استان تهران

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم افتتاح ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ۳۷ هزار و ۴۵۵ واحد در سطح استان تهران انجام شد.
افتتاح بیش از ۲۶ هزار مسکن در استان تهران

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،مراسم افتتاح ۳۰۴۹ واحد نهضت ملی مسکن، افتتاح بوستان های صبا و بهار، کتابخانه ملک الشعرای بهار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  همچنین کلنگ زنی یک باب مسجد در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع ، کلنگ زنی یک باب ساختمان پلیس فتا در زمینی به مساحت۱۸۰۰ متر مربع، کلنگ زنی دوباب مدرسه در زمینی به مساحت ۳۱۰۰ و۳۱۵۰ متر مربع در شهر پرند با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهرهای جدید در شهر جدید پرند برگزار شد.

به گفته بذرپاش تاکنون از ۴ میلیون واحد مسکونی در تعهد دولت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی وارد فرآیند ساخت شده است که بیش از ۵۵۰ هزار واحد نیز در دولت سیزدهم تاکنون تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

همچنین در این دولت از ۲۵۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده بیش از ۱۳۷ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل شده و روند تکمیل واحدها ادامه دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.