روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 812
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 01 اسفند 1398 - 11:43 | | ارسال توسط :
وزنه‌برداری جوانان آسیا-تاشکند؛

افشین طاهری به یک مدال طلا و دو نقره رسید

ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با ثبت مجموع ۳۴۶ کیلوگرم، یک مدال طلای حرکت یکضرب و دو نشان نقره حرکت دوضرب و مجموع را از آن خود کرد.

ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با ثبت مجموع ۳۴۶ کیلوگرم، یک مدال طلای حرکت یکضرب و دو نشان نقره حرکت دوضرب و مجموع را از آن خود کرد.

چهارمین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان امروز (سه‌شنبه۲۹ بهمن‌ماه) امروز با حضور افشین طاهری ملی‌پوش جوانان کشورمان در رقابت دسته ۹۶ کیلوگرم پیگیری شد که او توانست با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم یک مدال طلای یکضرب و دو نشان نقره دوضرب و مجموع را کسب کند.

طاهری در حرکات یکضرب و دوضرب بسیار موفق بود و هر شش حرکت خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. وی در اولین حرکت یکضرب، وزنه ۱۵۰ کیلوگرم را مهار کرد. در دومین حرکت یکضرب، موفق به مهار وزنه ۱۵۶ کیلوگرم شد و نخستین مدال طلای کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورد. وی در آخرین حرکت نیز وزنه ۱۶۰ کیلوگرم در سومین حرکت یکضرب به نام خود ثبت کرد.

او در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در دومین حرکت نیز وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را مهار کرد و در سومین مرتبه نیز وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را مهار کرد و با مجموع ۳۴۶ کیلوگرم به کار خود این مسابقه پایان داد.

رده‌بندی نهایی دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان:

۱آنتروپوف از قزاقستان: یکضرب ۱۵۵ کیلوگرم(نقره)،دوضرب ۲۱۰ کیلوگرم(طلا) و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم (طلا)
۲افشین طاهری : یکضرب ۱۶۰ کیلوگرم(طلا)، دوضرب ۱۸۶ کیلوگرم(نقره) و مجموع۳۴۶ کیلوگرم (نقره)
۳الغافر از سوریهیکضرب ۱۴۸ کیلوگرم، دوضرب ۱۸۵ کیلوگرم و مجموع ۳۳۳ کیلوگرم(سه نشان برنز)

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مهر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.