روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11473
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 05 دی 1399 - 13:40 | | ارسال توسط :

امام جمعه قشم: افزایش ارزش پول ملی در گروی تولید ملی است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: رفع بیکاری و افزایش ارزش پول ملی در گروی تولید ملی است و مجلس شورای اسلامی باید در بودجه اهمیت این امر را در نظر داشته باشد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: جامعه اسلامی و مردم از مجلس انقلابی توقع دارند که بودجه سال ۱۴۰۰ را به عنوان اولین تجربه خود، با وسواس کافی و دقت مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: تکیه بودجه بر نفت یک آسیب بزرگ برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود و از این رو وابستگی آن به درآمدهای نفتی باید تا حداقل ممکن کاهش یابد.

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه ساختار بودجه کشور نیاز به اصلاح دارد، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای می‌تواند جایگزین مناسبی برای نفت و منبع خوبی برای تامین منابع کشور و درآمدزایی باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران به دنبال کاهش تولیدات هسته‌ای کشور هستند افزود: این انرژی نیازهای ما را در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی و غیر آن تامین می‌کند و وابستگی در اقتصاد و سیاست را کاهش می‌دهد.

تارم ادامه داد: باید برای امور تولیدی و عمرانی بودجه مناسب‌تری در نظر گرفت تا کشور در راستای جهش اقتصادی و اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ایران اسلامی در مرحله آزمایش انسانی واکسن کرونا است که این مهم همگام با چند کشور محدود در جهان در حال انجام است.

امام جمعه قشم افزود: امید است واکسن ساخت داخل به زودی در اختیار مردم ایران قرار گیرد تا نتیجه صبر و استقامت خود را مشاهده کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.