روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 1150
  پرینتخانه » اقتصادی, ایران تاریخ انتشار : 10 اسفند 1398 - 10:07 | | ارسال توسط :
رئیس خانه صنعت:

بازار کساد شده اما سازمان مالیاتی به تولید بی‎توجه است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: متأسفانه کسادی بازار تشدید شده و خرید تا حد قابل توجهی توسط مردم کاهش یافته است اما سازمان مالیاتی و بیمه اصلاً به این موضوعات توجهی نکرده و هر ماه پیگیر سررسید مبالغ خود هستند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: متأسفانه کسادی بازار تشدید شده و خرید تا حد قابل توجهی توسط مردم کاهش یافته است اما سازمان مالیاتی و بیمه اصلاً به این موضوعات توجهی نکرده و هر ماه پیگیر سررسید مبالغ خود هستند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از تسنیم؛ سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای تولیدی تدابیر بهداشتی را برای کارگران خود به کار گرفته اند، اظهار داشت: تست های تب در تمام شیفت کارخانجات انجام می شود تا تشخیص به موقع بیماری در سطح واحدهای تولیدی انجام شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: متأسفانه باید بگویم کسادی بازار تشدید شده و خرید تا حد قابل توجهی توسط مردم کاهش یافته است اما سازمان مالیاتی و بیمه اصلاً به این موضوعات توجهی نکرده و هر ماه پیگیر سررسید مبالغ خود هستند.

وی تصریح کرد: از دولت درخواست می کنیم در این  شرایط حامی تولیدکنندگان بوده و فکری به حال هزینه های مالیاتی و بیمه کند، حتی بانک ها نیز پیگیر دریافت مبالغ خود از واحدهای تولیدی هستند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : تسنیم
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.