روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 2052
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1399 - 18:24 | | ارسال توسط :
مدیر بنادر و فرودگاه های کیش خبرداد:

بازگشایی هتل‌ها و مراکز تفریحی جزیره کیش از ابتدای خرداد۹۹

مدیر بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: براساس مصوبه شورای سلامت کیش هتل‌ها و مراکز تفریحی از اول خرداد ماه فعالیت خود را از سر می گیرد.

مدیر بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: براساس مصوبه شورای سلامت کیش هتل‌ها و مراکز تفریحی از اول خرداد ماه فعالیت خود را از سر می گیرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، علی عرب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این موضوع اظهار کرد: از ۲۰ اردیبهشت ماه پروازها از مبادی شیراز، اصفهان، مشهد و بندرعباس به مقصد کیش انجام شد و پروازهای تک سورت هم از کرمان، تبریز و رشت انجام پذیرفت که بدون چک کردن بحث کیشوندی مسافران می‌توانستند وارد جزیره کیش شوند.

وی افزود: مصوبه پروازهای ورودی به جزیره کیش، روز۲۵ اردیبهشت از سازمان هواپیمایی کشور اخذ و از ابتدای خردادماه تورهای گردشگری وارد جزیره می‌شوند که با این اتفاق قطعاً تعداد پروازها و مبادی ورودی از شهرهای مختلف نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر بنادر و فرودگاه‌های کیش تصریح کرد: کلیه پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در فرودگاه و بندر کیش رعایت شده و مسافران و بار آن‌ها ضدعفونی شده و همچنین فواصل اجتماعی در محل‌های تجمع مسافرین ایجاد شده و در اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه ظرفیت کمتری از مسافر پذیرش می‌شود.

وی ادامه داد: حوزه گردشگری و سلامت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی را برای مسافرانی که به جزیره کیش واردشده و از هتل‌ها، اماکن گردشگری و رستوران‌ها استفاده می‌کنند در نظر گرفته ایم که ملزم به رعایت آن خواهند بود.

عرب گفت: امیدواریم با دستاوردی که در حوزه کنترل و مبارزه با اپیدمی برای جزیره به وجود آمده است علاوه بر فعال شدن اقتصاد جزیره کیش بتوانیم بحث بهداشت و درمان را نیز در کنار آن داشته باشیم تا شاهد کمترین بیمار و مبتلا را در جزیره کیش باشیم.

وی در خصوص بحث قرنطینه مسافرانی که به جزیره کیش وارد می‌شوند عنوان کرد: از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه بحث قرنطینه به پایان رسید و بیشتر در خصوص کیشوندانی بود که در جزیره کیش ساکن بودند و این شرایط قطعاً برای مسافران امکان‌پذیر نیست و صرفاً رعایت پروتوکل‌های بهداشتی به صورت جدی‌تر برای مسافران در نظر گرفته شده است.

عرب درخصوص فعالیت ایرلاین‌ها نیز خاطرنشان کرد: از ۲۵ اردیبهشت ماه کلیه ایرلاین‌‌ها  مجوز ورود به جزیره کیش را دارند و به صورت پلکانی و تدریجی برنامه‌های آن‌ها را قبول کرده و هر ایرلاینی بین یک تا دو پرواز خواهد داشت که از اول خرداد ماه قطعاً تعداد تا حدودی افزایش می یابد ضمن اینکه تدریجی بودن این پروازها حفظ خواهد شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.