روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 50701
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 23 تیر 1403 - 17:36 | | ارسال توسط :

بازگشت دو ورزشکار کیش از رقابت‌های ملی و بین المللی

الهام شارقی و مسعود یگانه پس از کسب نشان در رقابت‌های ملی و بین المللی با استقبال جمعی از مردم و مسئولان وارد کیش شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، الهام شارقی در مسابقات غواصی آزاد جهان به میزبانی بلگراد صربستان در بخش استخری موفق به ثبت حد نصاب ملی بانوان در ماده دینامیک بدون فین […]

بازگشت دو ورزشکار کیش از رقابت‌های ملی و بین المللی

الهام شارقی و مسعود یگانه پس از کسب نشان در رقابت‌های ملی و بین المللی با استقبال جمعی از مردم و مسئولان وارد کیش شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، الهام شارقی در مسابقات غواصی آزاد جهان به میزبانی بلگراد صربستان در بخش استخری موفق به ثبت حد نصاب ملی بانوان در ماده دینامیک بدون فین شد.

مسعود یگانه نیز در مسابقات کشتی پیشکسوتان وزن ۶۲ کیلوگرم مقام دوم را کسب کرد و با عنوان نایب قهرمانی به تیم ملی دعوت شد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم در مراسم استقبال از دو ورزشکار کیش گفت: ظرفیت‌های آبی و ساحلی در کیش بی نظیر است و یکی از اولویت‌های این معاونت که نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است ارتقای ورزش و تفریحات آبی و ساحلی است.

سیدمحمد قریشی ابراز امیدواری کرد با حمایت و برنامه ریزی‌های موثر شاهد افزایش مدال آوری در تمامی رشته‌های ورزشی کیش در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.