روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 5649
  پرینتخانه » گردشگری تاریخ انتشار : 21 مرداد 1399 - 11:19 | | ارسال توسط :
مونسان:

برنامه‌های خوبی برای احیای گردشگری داریم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری داریم. پس از پیک کرونا با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار، باید وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم.
برنامه‌های خوبی برای احیای گردشگری داریم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری داریم. پس از پیک کرونا با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار، باید وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، علی‌اصغر مونسان با اشاره به آسیب کرونا به صنعت گردشگری در دنیا، افزود: خسارات زیادی به گردشگری ایران وارد شد، البته این صنعت دارای ویژگی منحصر به فردی است و می‌تواند به سرعت احیا شود. در این راستا در خردادماه ۹۹ اقداماتی انجام شد و آمار گردشگری داخلی به طور فزاینده بالا رفت اما در ادامه شیوع کرونا، با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت از سفرها جلوگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: اگر بتوانیم از این مشکل عبور و مانند تمام کشورها، مرزهای بین‌المللی را برای ورود گردشگر باز کنیم وضعیت گردشگری بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را تهیه کرده و آماده و در دستور کار داریم و اگر از این پیک عبور کنیم باید بتوانیم فضا را باز و با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم. در حال حاضر درگیر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و باید از آن تبعیت کرد.

مونسان با بیان اینکه از فضای مجازی بیشتر برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری استفاده می‌شود، افزود: تورهای مجازی گردشگری کسب درآمد به همراه ندارد، زیرا اقامت اتفاق نمی‌افتد در واقع حوزه گردشگری باید به صورت فیزیکی اتفاق بیفتد و سفر و اقامت انجام شود. البته در حال حاضر از فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی به خوبی بهره می‌گیریم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.