روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13892
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, مرکز بهداشت تاریخ انتشار : 22 بهمن 1399 - 17:04 | | ارسال توسط :

بهره برداری مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس کیش

مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس با هدف جدا سازی بخش بیماری‌های ویروسی و عفونی از بیمارستان کیش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
بهره برداری مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، رئیس بیمارستان کیش با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به ۲ نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهند شد، رسیدن به چنین آرامشی را حاصل همدلی همه جانبه مسئولان سازمان، اقشار مختلف مردم، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حمایت‌های مرکز توسعه سلامت عنوان کرد.
‎دکتر مصطفی نادعلی نژاد افزود: مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربعی، با ١٢٠٠ مترمربع زیربنای مفید درمانی، ۲۵ اتاق بستری ۲ تخته و ظرفیت بستری ۵۰ بیمار مجهز به دستگاه ونتیللاتور نیز می‌باشد و در کنار آن درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفلوآنزا و تمامی بیماری‌هایی که در آن تب و احتمال عفونت وجود دارد نیز در نظر گرفته شده است.
‎رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش گفت: در این مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات و فضای اقامتی برای پزشکان مستقر فراهم شده است و پزشکان متخصص داخلی، اطفال و عمومی این مرکز را پوشش می‌دهند.
‎وی با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس برای ارائه خدمات در تمامی ایام تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز و جداسازی بخش بیماران کرونایی از بیمارستان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش آرامش خاطر ساکنان، گردشگران و مردم را برای استفاده از خدمات درمانی مطلوب دربیمارستان به خوبی فراهم می‌کند.
‎دکتر نادعلی نژاد با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری‌ها در ایام نوروز گفت: کمیته‌های نوروزی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.
‎وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: در مرحله اول کادر درمان به ویژه کادر ICU واکسن دریافت می‌کنند و در مراحل بعد زمان عمومی شدن واکسیناسیون از رسانه‌ها و صداوسیما اطلاع رسانی خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.