روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 2446
  پرینتخانه » ایران, گردشگری, ویژه تاریخ انتشار : 13 خرداد 1399 - 12:08 | | ارسال توسط :
حجت الاسلام سیدجواد رضوی

بیت تاریخی امام راحل بازگشایی شد

مدیر بیت تاریخی امام(ره) و مجتمع فرهنگی یادگار امام راحل از بازگشایی بیت تاریخی و معنوی امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
بیت تاریخی امام راحل بازگشایی شد

مدیر بیت تاریخی امام(ره) و مجتمع فرهنگی یادگار امام راحل از بازگشایی بیت تاریخی و معنوی امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، حجت الاسلام سیدجواد رضوی اظهار کرد: بیت تاریخی امام خمینی(ره) که به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی گردشگران و بازدیدکنندگان در اسفند پارسال تعطیل شده بود از یک هفته پیش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده البته بخش هایی مثل کتابخانه و سرویس های بهداشتی به جز در موارد ضروری هنوز باز نشده است.

وی افزود: تمامی پروتکل های ابلاغی از سوی بیت رعایت و امکانات بهداشتی لازم در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، اما در برخی موارد مسافرین مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و نمی‌توان اجباری هم برای رعایت به آنها داشت و این رعایت باید از سمت خودشان انجام شود.

مدیر بیت تاریخی امام(ره) و مجتمع فرهنگی یادگار امام راحل تصریح کرد: برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره) نیز استقرار مه پاش پیش بینی شده و مراسم در فضای باز برگزار خواهد شد، ماسک و دستکش لازم برای ارائه به افراد نیز تهیه شده است.

رضوی بیان کرد: سال گذشته ۲۷۰ هزار نفر گردشگر در قالب کاروان، اردوهای دانشجویی و دانش آموزی و گروه‌های خانوادگی از این بنای تاریخی بازدید کردند که۳۰۰ نفر از بازدیدکنندگان از گردشگران خارجی از کشورهای کانادا، عراق، سوئد، اتریش، چین و آلمان بوده‌اند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.