روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6675
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 12 شهریور 1399 - 15:53 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان

بیمارستان سیدالشهدای (ع) ارتش زیرساخت مناسب برای حوزه درمان هرمزگان است

استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیدالشهدا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی علاوه بر تامین خدمات رسانی به پرسنل نیروی دریایی می‌تواند زیرساخت مناسبی برای رفع مشکلات درمانی سایر شهروندان در این استان باشد.
بیمارستان سیدالشهدای (ع) ارتش زیرساخت مناسب برای حوزه درمان هرمزگان است

استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیدالشهدا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی علاوه بر تامین خدمات رسانی به پرسنل نیروی دریایی می‌تواند زیرساخت مناسبی برای رفع مشکلات درمانی سایر شهروندان در این استان باشد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، فریدون همتی در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: از ویژگی‌های مهم این بیمارستان متمرکز بودن بخش‌های تمرکزی، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات و انجام عمل قلب باز برای درمان بیماران است.

وی ادامه داد: در نظر گرفتن همودیالیز برای بیماران دیالیزی، پیش بینی بخش NBC برای جنگ‌های نوین و درنظرگرفتن باند برای هلیبرن بیمار در داخل و خارج از استان از دیگر ویژگی‌های این بیمارستان است.

استاندارهرمزگان عنوان کرد: با توجه به نیاز استان هرمزگان به تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، تامین نیاز مردم در این حوزه از اولویت‌های کاریم در این استان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیدالشهدا ارتش با ۱۲۸ تخت و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه احداث شده که  ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون داشته و تا ۲۰۰ تخت قابلیت افزایش دارد.

امیر دریادار حسین خانزادی ادامه داد: این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور و بزرگ‌ترین بیمارستان نیروهای مسلح در هرمزگان است که شامل، دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی است.

وی افزود: این مرکز درمانی همچنین دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، چشم پزشکی و ICU است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌ها برای راه‌اندازی هرچه زودتر این طرح که کمک مهمی به شهروندان هرمزگانی خواهد بود بکار گرفته و تجهیز و نصب ملزومات آن به سرعت عملیاتی می‌شود.

در دیدار استاندار هرمزگان و فرمانده نیروی دریایی ارتش که در تهران برگزار شد، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش و معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آبان‌ماه سال گذشته در سفری به هرمزگان از روند ساخت بیمارستان سیدالشهدا ارتش در بندرعباس نیز بازدید کرد. 

عملیات ساخت این بیمارستان سال ۹۵ آغاز شده و قرار بود سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.