روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 20 September , 2024
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 17 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 25290
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 07 دی 1400 - 15:32 | | ارسال توسط :

تاکید نوایی لواسانی بر تکمیل مدارس در حال ساخت کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر تکمیل دو مدرسه هجده و نه کلاسه در کیش تاکید کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، محمدرضا نوایی لواسانی گفت: حوزه آموزش و پرورش در کیش مظلوم واقع شده و باید با پرهیز از شعار زدگی و با قدرت و همت این مدارس تکمیل شوند تا مشکلات آموزش و پرورش کمتر شود.

سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: فضای آموزشی کیش بسیار پایین و حتی کمتر از سیستان و بلوچستان است بنابراین باید این مدارس برای سال ۱۴۰۱ تکمیل و آماده شوند که کار دشواری است، اما تلاش می‌کنیم با تامین هزینه‌ها و سرعت دادن به کار‌ها این مدارس تکمیل شوند.

رئیس آموزش و پرورش کیش نیز در این بازدید با بیان اینکه باید ساختار آموزش و پرورش کیش تغییر کند، گفت: تغییر ساختار‌ها آموزش و پرورش را نجات می‌دهد و به الگوی کشوری تبدیل می‌کند و در غیر این صورت سال آینده آموزش و پرورش کیش سقوط می‌کند.

پرویز حیدری راد با اشاره به کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی افزود: هر چهار سال باید یک فضای آموزشی جدید ایجاد شود در حالی که از سال ۹۲ تاکنون هیچ مدرسه‌ای ساخته نشده است و هر سال بیش از هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس کیش می‌شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.