روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 5199
  پرینتخانه » گردشگری, ویژه تاریخ انتشار : 12 مرداد 1399 - 11:11 | | ارسال توسط :
در روزهای اوج ویروس کروناصورت می‌گیرد؛

تلاش برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی گفت: درحالی برای برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی آخر مرداد تلاش می‌کنیم که همچنان چشم به نظر ستاد مبارزه با کرونا داریم‌.
تلاش برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی گفت: درحالی برای برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی آخر مرداد تلاش می‌کنیم که همچنان چشم به نظر ستاد مبارزه با کرونا داریم‌.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از مهر، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۲۸ مرداد تا سوم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. برگزاری این نمایشگاه را به مجری داخلی یعنی یکی از شرکت‌هایی که تجربه برگزاری نمایشگاه را دارد سپرده‌ایم این شرکت در فراخوان ما برای برگزاری نمایشگاه شرکت کرد و انتخاب شده است.

وی درباره ممنوعیت تجمعات به دلیل شیوع کرونا گفت: ما مجبور هستیم تا تدارک نمایشگاه ملی صنایع دستی را در موعد مقرر خود ببینیم ولی تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم اگر اجازه برگزاری ندهند ما هم برگزار نمی‌کنیم با این وجود تا آن زمان کارهای مربوط به این نمایشگاه را باید انجام دهیم هنرمندان صنایع دستی از اجاره غرفه‌ها در نمایشگاه استقبال خوبی کرده‌اند چون مدت‌ها فروشی نداشتند. همچنان که ۷۰۰ متر مربع از این نمایشگاه تاکنون اجاره داده شده است. سالن‌ها را گرفته‌ایم و با اداره‌های میراث فرهنگی در استان‌ها هماهنگی لازم انجام شد. قطعاً باید این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود به همین منظور تدارکات لازم برای این کار انجام و هزینه‌های آن نیز پرداخت شده است. الان هم یک نمایشگاه در محل دائمی در حال برگزاری است. ستاد نمایشگاه‌ها پروتکل‌های مفصلی را برای برگزاری اعلام کرده است و ما هم باید آن را اجرا کنیم.

نیکزادفر گفت: ما اکنون برگزاری نمایشگاه گردشگری بهمن ماه را هم واگذار کرده ایم منتها به سازمان توسعه تجارت پیشنهاد دادیم زمان نمایشگاه تغییر کند چون هر سال در ایام ۲۲ بهمن برگزار می‌شد و تحت الشعاع برنامه‌های این هفته قرار می‌گرفت به همین دلیل خواستیم تا این نمایشگاه یکم تا پنجم بهمن ماه برگزار شود.

سال گذشته سی و دومین دوره نمایشگاه از سوم شهریور ماه برگزار شده بود و سی و سومین دور آن نیز با نمایشگاه بین المللی گردشگری در بهمن ماه ادغام شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مهر
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.