روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 18 June , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ - 12 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50522
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1403 - 10:57 | | ارسال توسط :

خبر خوش برای بازرگانان: تسهیل تجارت و تعالی سامانه در گمرک منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به همه ذینفعان و فعالان عرصه تجارت تاکید کرد و خواستار طراحی و اجرای برنامه های جدید در چارچوب تسهیل و توسعه تجارت شد.
خبر خوش برای بازرگانان: تسهیل تجارت و تعالی سامانه در گمرک منطقه آزاد کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی عصر سه شنبه ۸ خرداد با حضور در بندر کیش، آخرین وضعیت نحوه ترخیص کالاها را مورد بررسی قرار داد و ضمن تشکر از اقدامات ارزشمندی که به مدد روحیه جهادی همکاران، عملیاتی شد، تصمیمات مهمی را جهت تسهیل و تسریع اصلاح روندها و تعالی سامانه گمرکی ابلاغ کرد.

سرهنگی در این بازدید بر اصلاح فرآیندهای اداری، شناسایی موانع و آموزش کارکنان تاکید کرد و خواستار تسهیل در خدمات رسانی به سرمایه گذاران شد.

لازم به ذکر است نشان برتر حوزه اقتصادی که از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد کیش اعطا شده است، نشان دهنده انجام امور گمرکی و صادرات در جزیره کیش با کمترین تشریفات گمرکی است.

گفتنی است در این بازدید وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، محمد عبدالهی دستیار ویژه و رئیس دفتر مدیرعامل و سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

| منبع خبر : پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.