روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 1283
  پرینتخانه » استان, ایران, گردشگری تاریخ انتشار : 23 فروردین 1399 - 18:33 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان

درخواست استاندار هرمزگان از بنیاد مستضعفان برای حمایت از فعالان گردشگری

فریدون همتی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس مذاکره انجام شده ،خواستار تخصیص اعتبار و حمایت از شناورهای سبک گردشگری به ویژه در جزایر هرمز، لارک و هنگام شدیم.فریدون همتی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس مذاکره انجام شده ،خواستار تخصیص اعتبار و حمایت از شناورهای سبک گردشگری به ویژه در جزایر هرمز، لارک و هنگام شدیم.

فریدون همتی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس مذاکره انجام شده ،خواستار تخصیص اعتبار و حمایت از شناورهای سبک گردشگری به ویژه در جزایر هرمز، لارک و هنگام شدیم.

وی افزود: تعداد زیادی از فعالان شناورهای سبک در بخش گردشگری جزایر و بنادر در اثر تعطیلی ناشی از ویروس کرونا بیکار شده اند که پیگیری جهت جبران و تامین کمک هزینه بخشی از معیشت این فعالان در حال انجام است.

همتی بیان داشت: همان طور که در غرب کشور قرار است حمایت هایی انجام شود ، ما نیز خواستاریم مشابه این اقدام با هماهنگی و همکاری استانداری برای هرمزگان نیز عملیاتی شود.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می‌یابد، می‌شوند.

به دنبال شیوع این ویروس بخش‌های مختلف از جمله حوزه گردشگری در هرمزگان تعطیل شده است.

تاکنون ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به ۴۲۳۲ نفر رسید.

 تا۲۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید -۱۹ در کشور به ۶۸۱۹۲ نفر رسید.

 متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون ۴۲۳۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده‌اند و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: ۳۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۴۲ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید -۱۹ در کشور انجام شده است

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.