روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 16 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 1860
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1399 - 18:59 | | ارسال توسط :
سرتیپ حیدری:

در حوزه تسلیحاتی دفاعی به خودکفایی رسیده ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حوزه تسلیحات و تجهیزات به خصوص در چرخه دفاعی به خودکفایی دست پیدا کردیم و تلاش میکنیم که این خودکفایی را بیشتر نهادینه کنیم.
در حوزه تسلیحاتی دفاعی به خودکفایی رسیده ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حوزه تسلیحات و تجهیزات به خصوص در چرخه دفاعی به خودکفایی دست پیدا کردیم و تلاش میکنیم که این خودکفایی را بیشتر نهادینه کنیم. به گزارش روز یکشنبه روزنامه اخبار کیش از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرسالی که رهبر معظم انقلاب نامگذاری می کنند، طلعیه امیدی در مجموعه ها ایجاد می شود ، نیروی زمینی ارتش نیز در این سال در حوزه تولید قطعات نظامی جهش مطلوبی را خواهد داشت. وی با بیان اینکه شعار نیروی زمینی ارتش، ولایت مداری است افزود: ما سه مجموعه شهید زرهرن، جهاد خودکفایی و صنایع یا علی اصفهان را داریم که با پای کار اوردن تمام توان تلاش میکنیم که مراد و منظور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه جهش تولید محقق کنیم . سرتیپ حیدری ادامه داد: در حوزه قطعات تند مصرف که مسوولیت آن با مرکز تولید و بهینه سازی شهید زرهرن است با سرمایه گذاری مادی و معنوی امیدواریم آنچرا که در دستور کار قرار دادیم جامه عمل بپوشانیم . فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در تولید قطعات بالگردی صنایع یا علی )ع( اصفهان را داریم که در سال جهش تولید نگاه ویژه ای را به این مرکز خواهیم داشت که بتوانیم تیراژ قطعاتی را تولید کنیم که آن را جهش یافته خطاب کنیم . وی با اشاره به نهادینه شدن تولید قطعات در نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در حوزه تسلیحات و تجهیزات به خصوص در چرخه دفاعی به خودکفایی دست پیدا کردیم و تلاش میکنیم که این خود کفایی را بیشتر نهادینه کنیم . سرتیپ حیدری با بیان اینکه ما مجوز تولید محدود را داریم ، گفت: تولید انبوه توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام می شود، اما در سه حوزه شهید زرهرن، صنایع یا علی و جهاد خودکفایی سرمایه گذاری های خوبی را انجام داده ایم .

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : روابط عمومی نیروی زمینی ارتش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.