روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 5064
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 08 مرداد 1399 - 13:49 | | ارسال توسط :
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد در هرمزگان اعلام شد

آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه هفتم، روز پنجشنبه نهم مردادماه و پایه دهم روز جمعه ۱۰مردادماه ۹۹ ساعت ۹ صبح در محل حوزه هایی که در کارت های ورود به جلسه تعیین شده است برگزار می شود.

آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه هفتم، روز پنجشنبه نهم مردادماه و پایه دهم روز جمعه ۱۰مردادماه ۹۹ ساعت ۹ صبح در محل حوزه هایی که در کارت های ورود به جلسه تعیین شده است برگزار می شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از مهر، موسی دادی زاده سرخائی گفت: آزمون ورودی پایه هفتم روز پنجشنبه نهم مردادماه سال جاری از ساعت ۹ صبح و در محل حوزه‌های از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون ورودی پایه دهم روز جمعه دهم مردادماه ۹۹ از ساعت ۹ صبح و در محل حوزه‌هایی که در کارت‌های ورود به جلسه تعیین شده است برگزار می‌شود.

دادی زاده ادامه داد: کارت‌های ورود به جلسه‌ای که برای ۲۷ تیرماه صادر شده بود برای این آزمون نیز معتبر بوده بجز تاریخ برگزاری بقیه موارد آن قابل استناد است و نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه نیست.

دادی زاده تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد ۶۸۸ دانش آموز وارد مدارس سمپاد استان هرمزگان می‌شوند که از این تعداد، ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی آینده در پایه هفتم (متوسطه اول) ۳۰۶ نفر و در ورودی پایه دهم ۳۸۲ نفر می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از خانواده‌های عزیز درخواست می‌گردد نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کوید ۱۹ اهتمام جدی به عمل آورده از ازدحام مقابل حوزه‌های آزمون پرهیز نمایند.

دادی زاده اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد یک هزار و ۸۲۴ نفر در ۱۶ مدرسه استعدادهای درخشان استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مهر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.