روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 871
  پرینتخانه » سازمان منطقه آزاد کیش, گردشگری تاریخ انتشار : 03 اسفند 1398 - 13:29 | | ارسال توسط :
سازمان منطقه آزاد کیش

سهام کیش ایر در بورس عرضه می‌شود

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از آماده سازی کیش ایر برای واگذاری بخشی از سهام آن در بازار سهام خبر داد.

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از آماده سازی کیش ایر برای واگذاری بخشی از سهام آن در بازار سهام خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ ، سهام کیش ایر به عنوان نخستین ایرلاین کشور در بورس عرضه خواهد شد که در این خصوص ساختار شرکت بر اساس استاندارد ها و چارچوب مقرراتی سازمان بورس و اوراق بهادار در حال اصلاح است.
آخوندی افزود: حرکت به سمت کاهش پروازهای چارتری و تلاش برای سوددهی کیش ایر آغاز شده و گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.
وی ادامه داد: در طول هشت ماه گذشته ظرفیت مسافری و ناوگان کیش ایر توسعه و رشد دو برابری داشته و یک فروند ایرباس A321، یک فوکر F100 و دو فروند بوئینگ MD که زمین گیر بودند به ناوگان فعال این شرکت بازگشته است.
عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود : این روند بر درآمد زایی کیش ایر اثر مطلوبی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه صنعت هوایی دچار پیری شده است باید دانش، تخصص، تجربه و پشت کار در کالبد مدیریتی این صنعت تزریق شود.
عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: صنعت هوایی در اکثر دنیا یا در ابتدا پول ساز نبوده و یا نمونه‌ها و الگوهای موفق آنها را می‌بینیم که معیارها و المان‌های اقتصادی صحیح در آنها اعمال شده است.
وی گفت: در منطقه آزاد کیش، مراتب و ارتباطات گردشگری و جذب توریست و توسعه گردشگری دخیل هستند تا ایرلاین ها رسالت و سیاست خود را بر اساس آن طراحی کنند.
وی بر اهمیت جذب توریسم و توسعه گردشگری اشاره کرد و افزود: در کلیه پروازهای انتظار سوددهی وجود ندارند و در مجموع میانگین عملکرد یک ایرلاین است که می‌توان آن را به سوددهی عملیاتی رساند.

آخوندی تصریح کرد : بر اساس حرکت به اصل ۴۴ قانون اساسی اقدامات و مقدمات لازم در خصوص اصلاح ساختار مالی و عرضه ۱۰ درصد از سهام کیش ایر از طریق بازار سرمایه و هماهنگی با سازمان خصوصی سازی صورت گرفته است.
وی گفت: همانگونه که بارها مدیرعامل محترم و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تأکید کرده‌اند، شفافیت و افزایش بهره وری از بزرگترین محورهای فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش است که این فرآیند از مسیر بازار سرمایه تحقق می‌یابد و با عرضه سهام کیش ایر در بورس عملیاتی می‌شود.
وی تأکید کرد : با ورود کیش ایر به بورس نخستین گام ورود صنعت هوایی به بازار سرمایه و بورس برداشته خواهد شد و خرسندیم که این پیشگامی از کیش ایر آغاز شده است.
وی در پایان با تأکید بر اقدامات مهم و مثبت انجام شده در هواپیمایی کیش ایر ضمن حمایت خود و سازمان از تیم مدیریتی این شرکت عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با نگاه و مداخله گردی در عرصه و صنعت توریسم و گردشگری به دنبال خدمات رسانی و ارائه سرویس شایسته به گردشگران و مسافرین داخلی و خارجی است تا بتواند با ارتقا و کنترل کیفی کیش ایر در آینده نزدیک شاهد بازگشت این شرکت به روزهای اوج صنعت هوایی و پرواز درخشان آن بر فراز کیش و سراسر کشور باشیم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.