روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 21 September , 2024
امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 18 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 27395
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 02 اسفند 1400 - 14:21 | | ارسال توسط :

سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور میزبان ۲۳ نشست تخصصی است

مدیر برگزاری رویداد نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور گفت: این رویداد نمایشگاهی در بخش نشست های تخصصی میزبان ۲۳ هم اندیشی با هدف ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان فعال در پتروشیمی، نهادهای مالی و شرکت های دانش بنیان است.
سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور میزبان ۲۳ نشست تخصصی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آریا حمیدیان روز دوشنبه اظهار داشت: سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور در کیش با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از امروز دوشنبه تا چهارشنبه (دوم تا چهارم اسفند ۱۴۰۰) با حضور ۳۵۰ شرکت سرمایه گذاری و بنگاه اقتصادی فعال در این عرصه  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد از ۲ بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده است افزود: بخش نمایشگاهی این رویداد عصر امروز با حضور برخی مسوولان کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره گشایش می یابد و بخش همایشی آن نیز با محوریت پتروشیمی، نفت و پتروپالایش فردا و پس فردا قبل از ظهر در مرکزهمایش های بین المللی این جزیره برگزار می شود.

حمیدیان افزود: نشست های تخصصی تامین و توسعه ابزارهای مالی طرح ها، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، معرفی و تولید تجهیزات، ابزار دقیق و سیستم، توسعه محصول جدید براساس محصولات اصلی و جانبی تولیدی در مجموعه صنایع و نقش و ماموریت مناطق آزاد تجاری و صنعتی در افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی بر اساس الگوی زنجیره ارزش است.

وی گفت: نشست تخصصی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و بهسنه سازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، چالش های استفاده از تولید داخل، نو اوری بازی در زنجیره ارزش، نشست تخصصی انرژی، HSE، تصفیه آب و پساب و محیط زیست از دیگر نشست های تخصصی این رویداد است.

مدیر برگزاری رویداد نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور گفت: انتقال دانش فنی، انجام خدمات مهندسی، تولید مواد شیمیایی، کاتالیست ها، قطعات و تجهیزات صنعت پتروشیمی، ارایه خدمات تعمیر و نگهداری و بازرسی فنی، حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور از جمله  اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی، نقش مناطق آزاد در افزایش تولید، صادرات محصولات پتروشیمی، توسعه صنعت پتروشیمی و نقش بانک ها و بازار سرمایه در تامین طرح های مالی نقش بخش خصوصی و سازندگان داخلی در توسعه صنعت پتروپالایش از دیگر اهداف این رویداد است.

۳۵۰ شرکت فعال در این رویداد در عرصه های ” پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی”، “سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی” و” شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها” فعال هستند.

بازدیدکنندگان بخش نمایشگاهی این رویداد می توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.