روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 3865
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, عمران و خدمات شهری تاریخ انتشار : 17 تیر 1399 - 11:24 | | ارسال توسط :
شرکت عمران، آب و خدمات کیش

شرکت عمران و خدمات پیشتاز در توسعه و عمران جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدامات روبنایی و تحولات مثبت صورت گرفته در کیش با هدف ساماندهی و بهسازی فضای شهری گفت: شرکت عمران، آب وخدمات ، پیشانی و پیش قراول توسعه و عمران در جزیره است.
شرکت عمران و خدمات پیشتاز در توسعه و عمران جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدامات روبنایی و تحولات مثبت صورت گرفته در کیش با هدف ساماندهی و بهسازی فضای شهری گفت: شرکت عمران، آب وخدمات ، پیشانی و پیش قراول توسعه و عمران در جزیره است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فرینا، غلامحسین مظفری در نشستی با مدیرعامل و مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه دانش و تکنولوژی با سرعت زیادی در دنیا در حال پیشرفت است افزود: در جزیره کیش اگر کمی کند حرکت کنیم از رشد و شکوفایی عقب خواهیم ماند.
مظفری اظهار داشت: تحولات مثبت شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بحث خدمات دهی و فرآیندها بر بستر الکترونیکی به ویژه در بخش شهرسازی فرصت‌هایی است که باعث می شود علاوه برافزایش خدمات دهی و رضایتمندی، پیشتازی جزیره کیش را در رسیدگی به همه موضوعاتی که مرتبط با فضای شهری است حفظ کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که هر چه در جزیره کیش تلاش کنیم و تمامی حوزه ها نیز با توان بالا کار کنند اما پیشانی فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد کیش، عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات است زیرا همه شهروندان وگردشگران در بدو ورود با فضای شهری مواجه می شوند و تمیزی، زیبایی، نظم، طراوت وشادابی شهری و سواحل جزیره مرهون اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.

مظفری تصریح کرد: بحث‌های رو بنایی مانند پاکیزگی، فضای سبز مطلوب و منظر شهری زیبا در جزیره کیش از بحث‌های بسیار جدی است که توجه و تلاش زیادی می‌طلبد و امروز شاهد هستیم بیش‌تر از گذشته به ساماندهی و بهسازی فضای شهری جزیره کیش توجه شده است و اقدامات ارزشمندی ظرف چند هفته اخیر در حال انجام است. اما انتظار و توقع از شرکت عمران، آب وخدمات همچنان بیشتر است زیرا ظرفیت هایی در جزیره کیش وجود دارد که باید برای بالفعل کردن آن‌ها تلاش بیشتری شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فرینا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.