روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1246
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1399 - 14:08 | | ارسال توسط :
رضا نظری مربی تیم فوتبال پرسپولیس کیش :

عادلانه ترین تصمیم لغو بازی‌ها است

رضا نظری مربی تیم فوتبال پرسپولیس کیش باتوجه به بیماری کرونا لغو بازی های لیگ برتر را عادلانه ترین تصمیم دانست.

رضا نظری مربی تیم فوتبال پرسپولیس کیش باتوجه به بیماری کرونا لغو بازی های لیگ برتر را عادلانه ترین تصمیم دانست.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، مربی تیم فوتبال پرسپولیس کیش با توجه به خبر سایت خبرگزاری دانشجو مبنی بر احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در جزیره کیش طی مصاحبه ای با خبرنگار ورزشی روزنامه اخبار کیش افزود: سلامت انسان‌ها از هر موضوعی مهم تر است زیرا ویروس کرونا یک مشکل جهانی است و سهل انگاری در این امر جایی ندارد. سلامت شهروندان، بازیکنان ، کادر فنی و … مهمترین نگرانی است. فدراسیون فوتبال و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش باید در این زمینه سخت گیر تر عمل کنند.

وی در خصوص لغو یا ادامه برگزاری بازی‌های لیگ فوتبال باشگاه های کیش نیز گفت: همه چیز بستگی به این دارد که شرایط چه حکم کند. اگر تصمیم همچنان تعطیلی لیگ باشد، برخی از تیم‌ها ضرر کرده و برخی دیگر سود خواهند کرد. نمی‌دانم این شرایط تا کی ادامه خواهد داشت  اما از نظر بنده، عادلانه ترین تصمیم لغو بازی‌ها است.

رضا نظری مربی تیم فوتبال پرسپولیس کیش درباره وضعیت حال حاضر این تیم گفت: با توجه به خطراتی که ویروس کرونا جهان ورزش را متوجه خود کرده است، در شرایط سختی قرار داریم و باید با کمک یکدیگر شرایط را به حالت عادی بازگردانیم. به همین دلیل نیز تمرینات گروهی تعطیل شده است و تجمع به هر شکل خود اصلا به صلاح سلامت جامعه نیست.

وی اضافه کرد: سال گذشته لیگ فوتبال باشگاه های کیش با شرایط خوب و مناسبی برگزار شد و در ادامه با به وجود آمدن ویروس کرونا چند بازی باقی ماند لغو شد .

مربی تیم فوتبال پرسپولیس کیش خاطر نشان کرد: ما در شرایط خوبی در جدول قرار داریم و با یک بازی بیشتر در صدر هستیم و امیدوارم بعد از پایان ویروس کرونا بتوانیم در لیگ باشگاه های کیش نتیجه خوبی را کسب کنیم .

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.