روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 6459
  پرینتخانه » بین الملل, سیاسی تاریخ انتشار : 04 شهریور 1399 - 10:51 | | ارسال توسط :
نتانیاهو:

فردا با کشور دیگری غیر از امارات در قدس دیدار می‌کنم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه مدعی شد که کشورهای بیشتری از امارات متحده عربی درباره سازش با رژیم صهیونیستی تبعیت خواهند کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه مدعی شد که کشورهای بیشتری از امارات متحده عربی درباره سازش با رژیم صهیونیستی تبعیت خواهند کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از مشرق ، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در تلاش است تا با کشورهای بیشتری ارتباط برقرار کند.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «من فردا میزبان “مایک پامپئو” وزیر خارجه آمریکا هستم و معتقدم که کشورهای بیشتری از امارات تبعیت خواهند کرد.»

نتانیاهو اضافه کرد: «اینها نتیجه سیاست‌هایی است که من طی چند دهه آن را به پیش برده‌ام. برخی آن را دکترین نتانیاهو یعنی صلح برای صلح می‌نامند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «صلح با امارات متحده عربی مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. ما انتظار سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را داریم.»

وی همچنین تعویق ۱۰۰ روزه بحث درباره بودجه را با هدف جلوگیری از برگزاری انتخابات دیگر قبول کرد و گفت که هم اکنون زمان اتحاد است.

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد که فردا با کشور دیگری غیر از امارات در قدس اشغالی دیدار خواهد داشت که بعدا درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مشرق
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.