روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1757
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1399 - 18:42 | | ارسال توسط :
مدیربرتر ناجا در سال 98

فرمانده مرزبانی هرمزگان به عنوان مدیر برتر ناجا در سال ۹۸ انتخاب شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح تقدیر از فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به عنوان مدیر برتر ناجا در سال 98 تقدیر کرد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان به عنوان مدیر برتر ناجا در سال ۹۸ انتخاب شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح تقدیر از فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به عنوان مدیر برتر ناجا در سال ۹۸ تقدیر کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فرماندهی مرزبانی ناجا، سردار  سرتیپ پاسدار “حسین اشتری ” فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهداء لوح سپاس از سرهنگ “حسین دهکی” فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به عنوان  مدیربرتر ناجا در سال ۹۸ تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این خبر، در متن لوح تقدیر فرمانده نیروی انتظامی خطاب به سرهنگ دهکی آمده است:

بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از وضعیت یگان های ناجا ، جنابعالی که با عزم و اراده و با تعهد و پشتکار در جهت اقتدار ناجا و بالندگی ایران اسلامی همت گمارده اید به عنوان یکی از مدیران برتر ناجا برگزیده شده اید.

لذا به پاس این موفقیت و مجاهدت خستگی ناپذیر، مراتب تقدیر و تشکر خود را به شما و همکاران محترم زیرمجموعه اعلام می دارم، امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) همواره در پاسداری از خون شهداو پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

یادآور می شود سرهنگ دهکی پیش از این نیز در زمان مسئولیت در فرمانده دریابانی کیش، فرمانده برتر در حوزه مرزبانی کل کشور شده بود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فرماندهی مرزبانی ناجا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.