روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 18 October , 2024
امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 15 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 14899
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1399 - 10:18 | | ارسال توسط :

قهرمانی تیم کیش در رشته‌های فیزیک و بادی کلاسیک

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با قهرمانی تیم کیش در رشته‌های فیزیک و بادی کلاسیک و قهرمانی تیم اصفهان در رشته‌های فیزیک، ماسکولار فیزیک و پرورش اندام به پایان رسید.
قهرمانی تیم کیش در رشته‌های فیزیک و بادی کلاسیک

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، در نخستین روز از این مسابقات ۱۳۳ ورزشکار در ۶ دسته قدی رشته فیزیک به رقابت پرداختند.۳۳ نفر از ورزشکاران در ۲ دسته قدی ماسکولار بر روی استیج رفتند.۱۰۳ ورزشکار از مدعیان قهرمانی در ۶ دسته قدی بادی کلاسیک نیز به رقابت پرداختند.مسابقات فیزیک کلاسیک نیز با حضور ۷۲ مدعی در ۵ دسته قدی برگزار شد.
در آخرین روز شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ۳۶ نفر از پیشکسوتان پرورش اندام در ۴ دسته وزنی با حریفان خود رقابت کردند.پس از آن جوانان در ۲ دسته وزنی مثبت و منفی ۷۵ کیلو گرم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفتند.در پایان صف آرایی ۱۱۷ پرورش اندام رده سنی بزرگسالان انجام شد و در مجموع این رقابت‌ها تیم‌های برتر کشور معرفی شناخته شوند.
در رشته “فیزیک کلاسیک” تیم کیش موفق شد عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند و تیم کرمانشاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم البرز نیز به مقام سومی بسنده کرد.
همچنین تیم کیش در رشته “بادی کلاسیک” هم صدر نشین شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شد و تیم خراسان رضوی مقام دوم و تیم هرمزگان سکوی سوم را بدست آوردند.
در رشته ” فیزیک” تیم اصفهان از سایرین پیشه گرفت و قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های مازندران و گیلان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.
تیم اصفهان همچنان صدر نشین است، اما این بار در رشته “ماسکولار فیزیک” و تیم‌های البرز و کیش به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در پایان رقابت‌های شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جدال بر سر قهرمانی پرورش اندام بود که همچنان تیم اصفهان سکان قهرمانی را در دست گرفت و تیم هرمزگان سایه نشین این رقابت‌ها شد و تیم کیش مقام سوم را به نام خود ثبت کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.