روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 622
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 26 بهمن 1398 - 12:05 | | ارسال توسط :
رئیس هیئت پرورش اندام جزیره کیش خبرداد:

مسابقات انتخابی کشوری پرورش اندام در کیش برگزار می شود

رئیس هیئت پرورش اندام جزیره کیش از برگزاری مسابقات انتخابی کشوری این رشته در اول اسفند ماه 98 در جزیره کیش خبرداد.

رئیس هیئت پرورش اندام جزیره کیش از برگزاری مسابقات انتخابی کشوری این رشته در اول اسفند ماه ۹۸ در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، برگزاری مسابقات قدرتی بانوان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در مجموعه ورزشی المپیک کیش، برگزاری مسابقات انتخابی کیش در رشته بدنسازی و پرورش اندام در اول اسفند ۹۸ و احتمال برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران در اسفند ماه ۹۸ در جزیره کیش بهانه ای شد برای گفت و گو با رضا اردیخانی رئیس هیئت مدیره بندنسازی و پرورش اندام جزیره کیش.

رضا اردیخانی رئیس هیئت پرورش اندام جزیره کیش که از سال ۷۹ در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت ورزشی دارد حدود ۷ ماهی است که ریاست هیئت بدنسازی و پرروش اندام جزیره کیش را برعهده دارد اگر چه وی قبل از انتصاب به این سمت نیز در کسوت نایب رئیسی این هیئت در راستای گسترش این ورزش پرطرفدار در جزیره کیش تلاش کرده است.

شرایط ورزش پرورش اندام و بدنسازی در کیش

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران بزرگی از رشته بدنسازی و پرورش اندام در جزیره کیش حضور دارند که دارای عناوین قهرمانی در این رشته بوده و در کشور و جهان شناخته شده هستند تاکید کرد: به دلیل اینکه این رشته ورزشی نیاز محیط های سالم و هوای پاک دارد ورزشکاران بزرگی از این رشته در جزیره کیش زندگی می کنند که با بهره گیری از توان و همکاری آنان تلاش می کنیم تا شاگردان خوبی در این رشته پرورش داده و برای مسابقات آماده کنیم.

رئیس هیئت پرورش اندام جزیره کیش با بیان اینکه در مدت کوتاه حضور در این سمت توانسته ایم در مسابقات کشوری زنجان مقام پنجم در بخش ماسکولار را کسب کنیم افزود: راه اندازی مسابقات مچ اندازی در جزیره کیش که مورد اقبال بسیاری از مردم قرار گرفت از جمله برنامه هایی است که در این مدت زمان کوتاه اجرا شده است.

برگزاری یک دوره سمینار ۷۵ امتیازه با استفاده از مدرسان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور از مواردی است که رئیس هئیت پرورش اندام کیش به آن اشاره کرد و افزود: در همین راستا یک دوره مسابقات قدرتی بانوان همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مناسبت روز زن و روز مادر در سالن کوثر مجموعه المپیک کیش برگزار شد.

جام سردار سلیمانی اول اسفند در کیش برگزار می شود

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات پرورش اندام جزیره کیش، مسابقات انتخابی کشوری با عنوان جام سردار سلیمانی در اول اسفند ماه ۹۸ از رایزنی های این هیئت در راستای برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران در اسفند ماه خبرداد.

اردیخانی با بیان اینکه کیش به دلیل برخورداری از آب و هوای سالم و پاک از ظرفیت بالایی در برگزاری مسابقات پرورش اندام و بدنسازی برخوردار است افزود: با توجه به اینکه ورزش بدن سازی نیاز به هوای پاک و سالم دارد و کیش از این ظرفیت برخوردار است قهرمانان بزرگ کشوری و بین المللی این رشته ورزشی در کیش حضور دارند که با استفاده از این ظرفیت در تلاش برای آماده سازی علاقمندان به این رشته ورزشی از جزیره کیش برای شرکت در مسابقات هستیم.

وی با اشاره به حمایت بازار پژوهان مبتکر به عنوان اسپانسر رشته بدنسازی و پرورش اندام جزیره کیش در مسابقاتی که در این دوره برگزار می شود افزود: سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه ورزش با در اختیار قرار دادن امکانات و فضای ورزشی و تبلیغات در فضای شهری حمایت های لازم را داشته اند و ایجاد هیئت های ورزشی برای این است که روسای هیئت ها بتوانند با استفاده از ظرفیت های خارج از بدنه سازمان در رشد و ارتقاء سطح کمی و کیفی تیم ها فعالیت کنند.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی کیش با تقدیر از امیری خراسانی رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم و نجف پور مدیر ورزش جزیره کیش و ورزشکارانی که در رونق و ارتقاء ورزش بدنسازی جزیره کیش حمایت و تلاش کرده اند افزود: با رویکردی که در بازبینی که برای شناخت بیشتر ظرفیت های ورزشی جزیره کیش و آمادگی ورزشکاران این رشته برگزار شد شاهد استقبال خوبی بودیم به همین دلیل پیش بینی می کنیم در مسابقات مچ اندازی بیش از۴۰۰ شرکت کننده و یک هزار تماشاگر حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسابقات الماس که در کیش برگزار شد با استقبال گسترده ای همراه بود و به خوبی دیده شد به همین دلیل انتظار می رود مسابقات این دوره نیز به خوبی از سوی علاقمندان دنبال شود افزود: سه ورزشکار که دارای کارت حرفه ای هستند در جزیره کیش حضور دارند و از این روی احتمال می رود با استقبال گسترده ای در این حوزه روبرو شویم.

اردیخانی در رابطه با اینکه شرکت کنندگان همه از جزیره کیش هستند یا از دیگر شهرهای کشور نیز در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت افزود: شرکت کنندگان در جزیره کیش حضور دارند اما تحت حمایت و در قالب باشگاه های مختلف از شهرهای دیگر می توانند در مسابقه حضور یابند.

برگزیدگان مسابقات پرورش اندام کیش راهی مسابقات کشوری می شوند

وی با تاکید بر اختصاص جوایز میلیونی برای شرکت کنندگان اورال از سوی اسپانسر افزود: برگزیدگان اول تا سوم هر وزن علاوه بر دریافت لوح و مدال از جوایزی که توسط اسپانسر به آنان اهداء می شود برخوردار خواهند شد.

به گفته رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی کیش برگزیدگان مسابقات پرورش اندام جزیره پس از انخاب به هزینه موسسه ورزش و هیئت پرورش انندام جهت شرکت در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با تقدیر از رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم، مدیر ورزش موسسه و دیگر مدیران همچنین اسپانسر این دوره از مسابقات از مربیان و اساتید حاضر در جزیره کیش که در هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات تلاش می کنند تقدیر کرد.

اردیخانی با تاکید بر اینکه شرکت در مسابقات مچ اندازی و پرورش اندام برای همگان آزاد است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات محدودیت خاصی ندارد و بنابر توانایی افراد می توانند در این مسابقات حاضر شده و در رقابت ها شرکت کنند بهتر است افرادی در مسابقه شرکت کنندگان که به واقع توانایی کافی را برای حضور داشته باشند تا از بروز هر گونه آسیب و صدمه در امان بمانند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.