روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 5950
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 26 مرداد 1399 - 13:31 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان

هرگونه تخطی از پروتکل‌های کرونا خسارات جبران ناپذیری بدنبال دارد

استاندار هرمزگان گفت: هرگونه تخطی از پروتکل‌های بهداشتی کرونا می‌تواند خسارات جبران ناپذیر و تلخی به دنبال داشته باشد.
هرگونه تخطی از پروتکل‌های کرونا خسارات جبران ناپذیری بدنبال دارد

استاندار هرمزگان گفت: هرگونه تخطی از پروتکل‌های بهداشتی کرونا می‌تواند خسارات جبران ناپذیر و تلخی به دنبال داشته باشد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فارس، فریدون همتی در گفت‌وگویی آنلاین در ارتباط با موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: برای تداوم روند کاهش ابتلا به کرونا در هرمزگان باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری و عدم برگزاری تجمعات با جدیت از سوی مردم رعایت شود.

وی با بیان این که با متخلفان طبق مجازات‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برخورد خواهد شد، عنوان کرد: طی هفته‌های اخیر شاهد روند نسبی کاهش ابتلا به بیماری کرونا در استان هرمزگان هستیم که این امر نتیجه رعایت مناسب توصیه‌ها و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، عدم برگزاری تجمعات و مراسمات عروسی و ختم و استفاده از ماسک در اماکن عمومی است.

مقام عالی دولت در هرمزگان تصریح کرد: در تمامی محیط های کار و اشتغال از جمله ادارات، سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، کارگاه ها، پاساژها، بازارها و اصناف مختلف باید همچنان با دقت و جدیت تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و با تخلفات نیز برخورد خواهد شد.

همتی اضافه کرد: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مجازات‌هایی برای متخلفان پروتکل های بهداشتی در حال تدوین است تا این مجازات‌ها موجب ضمانت اجرایی رعایت این دستورالعمل‌ها باشد و با افراد متخلف طبق قانون برخورد شود تا عدم رعایت بهداشت توسط یک فرد، موجب گرفتاری برای سایرین نشود.

وی بیان داشت: تمامی مدیران و مسئولان وظیفه دارند بر محیط کار حوزه خود نظارت دقیق و جدی داشته باشند تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و در صورت عملکرد ضعیف مدیران ضمن تذکر جدی به آنان، برخورد قانونی نیز صورت خواهد گرفت.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فارس
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.