روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 29 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ - 26 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 21430
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 20 شهریور 1400 - 14:39 | | ارسال توسط :

همراهی قابل قبول مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به همراهی قابل قبول مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: کادر بهداشت و درمان برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا در کیش سنگ تمام گذاشتند.
همراهی قابل قبول مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا با ابراز خوشحالی از خالی شدن بیمارستان کیش از بیمار بستری کرونایی از تلاش‌های بی وقفه و بدون چشمداشت پرسنل بخش‌های بهداشتی درمانی تقدیر کرد و افزود: از حمایت‌های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا، شورای تامین، پرسنل بیمارستان و مرکز توسعه سلامت، جوامع صنفی، هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی، رسانه‌ها و صداوسیما، فعالان فضای مجازی، شرکت‌های تابعه سازمان و مردم جزیره کیش و سایر ارگان‌هایی که هرکدام به نوبه خود کمک کردند قدردانی شود.

وی از رعایت و همراهی صنوف مختلف تقدیر کرد و گفت: اصناف همکاری بسیار خوب و فراتر از انتظاری را با شورای سلامت داشتند و با توجه به اینکه این همه‌گیری باعث سختی و تعطیلی کسب و کارشان شد، مراعات کردند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: هر وقت محدودیت ایجاد کردیم، آن‌ها محدودیت را پذیرفتند و ما را همراهی کردند.

دکتر رضانیا با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: ساکنان کیش توانستند با رعایت نکات بهداشتی و انجام دستورالعمل های بهداشتی کمک زیادی در پیشگیری و مقابله با کرونا انجام دهند و این مردم شایسته تشکر و قدردانی هستند.

وی افزود: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و اقدامات بین بخشی درکیش، در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بسیار تسهیل کننده و قابل تقدیر است، ولی برای رهایی از این بیماری و برگشت جامعه به روز‌های آرام، به قطع زنجیره انتقال شیوع ویروس کرونا نیاز داریم و اجرای دستورالعمل های بهداشتی خصوصا استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی بستر مناسبی را برای تحقق این مهم فراهم می کند.

وی افزود: همه مردم و مسئولین همکاری‌های خود را در رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی حداقل به میزان ۸۰ درصد تا رسیدن به وضعیت مهار کامل بیماری کرونا ادامه دهند و انشالله با اتمام کار بزرگ واکسیناسیون سلامتی و رونق گردشگری دوباره به جزیره کیش برگردد.

دکتر رضانیا افزود: دقت کنیم با عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، هر لحظه امکان بروز پیک جدید و شیوع بیماری وجود دارد و لازم است هر فرد ساکن کیش با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها، خود برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای پیشگیری از کرونا نظارت کند.

وی به بازماندگان و خانواده‌های متوفیان کرونا تسلیت گفت و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی بازماندگان آنان خواستار شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.