روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6779
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 16 شهریور 1399 - 9:35 | | ارسال توسط :

هیجان دوباره به کیش باز می گردد

با افتتاح فاز نخست میکا مال، هیجان دوباره به جزیره کیش باز می گردد.
هیجان دوباره به کیش باز می گردد

با افتتاح فاز نخست میکا مال، هیجان دوباره به جزیره کیش باز می گردد.

نادرکشتکار مدیر عامل شرکت پارس میکا کیش در گفتگو با روزنامه اخبار کیش گفت :  فاز  نخست میکا مال تا پایان امسال  افتتاح می شود. در این مرحله ، مردم می توانند از خدمات هایپر مارکت ، تله کابین و سینما لذت ببرند.

کشتکار گفت : افتتاح مرحله اول میکا مال اهمیت فراوانی دارد و  درهای بازار بر روی عموم باز می شود و مردم می توانند لحظات شیرینی را در این بازار تجربه کنند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی تله کابین میکا به عنوان یکی از جاذبه های  گردشگری کیش افزود : تجربه هیجان انگیز دیدن جزیره کیش از بالا و در کنار ساحل زیبای جزیره کیش و از ارتفاع ۴۰ متری سطح زمین برای بسیاری از مردم لذت‌بخش است .کشتکار ادامه داد: این تله کابین از اسکله تفریحی تا بازار ˈمیکا مالˈ امتداد داشته و دارای پنج ایستگاه است.

وی تله کابین میکا را یک پروژه گردشگری و تفریحی عنوان کرد و گفت : برای ساخت آن ،بیش از ۲هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بالاترین کیفیت توسط یکی از بهترین سازندگان تله کابین در جهان طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت پارس میکا کیش در ادامه تاکید کرد : میکا مال تنها یک مرکز تفریحی و خرید هیجان انگیز نیست. بررسی های انجام شده نشان می دهد که با افتتاح میکا مال ، عمر اقامت هر خانواده گردشگر حدود ۲ روز در جزیره کیش افزوده خواهد شد. وی تصریح کرد : علاوه بر افزایش درآمد برای هتل ها, حمل و نقل عمومی, مراکز گردشگری, رستوران ها و خطوط هوایی  و خدمات  گردشگری  ، تکمیل پروژه میکا مال منجر به اشتغال زایی برای بیش از ۱۱ درصد از جمیعت جزیره کیش به صورت شغل مستقیم و غیر مستقیم  خواهد شد.

وی اظهار داشت : مجموعه بزرگ میکامال در راستای ارتقائ کیفیت گردشگری کیش ، با بیش از ۲۰هزار میلیارد ریال معادل ۲هزار میایارد تومان سرمایه گذاری در حال انجام است. وی در پایان،  پروژه میکا مال را یک پروژه ملی برشمرد و گفت : پروژه میکا مال با اعتماد و اطمینان قلبی سرمایه گذاران و همکاری مسُولان سازمان منطقه آزاد کیش با نگاه جهانی و با هدف تبدیل جزیره کیش  به قطب گردشگری کشور  و منطقه انجام شده است .

پروژه شرکت پارس میکا تحت نام تجاری میکامال بزرگترین و مجهزترین مجموعه تجاری تفریحی در جزیره زیبای کیش است که در زمینی به وسعت ۳۵،۰۰۰ مترمربع با زیر بنای ۲۰۲،۷۳۴ متر در ۷ طبقه شامل دوطبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ خودرو و ۵ طبقه با کاربری تجاری و تفریحی قرار دارد. این مجموعه در ساحل شرقی جزیره کیش با ۵ ورودی با امکاناتی چون نخستین تله‌کابین جزیره، آکواریوم، فودکورت، دیجیتال گلف، باشگاه بدن‌سازی، سالن بولینگ، سالن پاتیناژ، تونل باد، جنگل بارانی، شهر کودکان، شهر اکتشاف، شهر عجایب و مجتمع بین‌المللی سینمایی دریچه ای نو از لذت سفر، خرید و تفریح برای هم‌وطنان و گردشگران خارجی خواهد بود. این مجموعه دارای فضایی مدرن و متفاوت از تمام مراکز تجاری ایران است. میکامال با شعار تجارت توأم با تفریح تنها محلی برای کسب وکار نیست؛ بلکه جایی برای چرخیدن چرخ های تجارت و درعین‌حال فراهم کردن اوقات مفرح و خاطره انگیز برای مشتریان و گردشگران خواهد بود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.