روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 16 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 37147
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 دی 1401 - 13:50 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر کشور: در ارتباط با استانداران مرتب ارزیابی عملکرد داریم

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در ارتباط با استانداران به‌طور مرتب ارزیابی عملکرد داریم.
وزیر کشور: در ارتباط با استانداران مرتب ارزیابی عملکرد داریم

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما در ارتباط با استانداران به طور مرتب ارزیابی عملکرد را داریم و انجام می‌دهم هر کسی می‌تواند اعتقاد خود را داشته باشد.

وی افزود: ما بررسی می‌کنیم اگر بر اساس شاخص‌ها و ارزیابی‌های خودمان به این نتیجه رسیدیم تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وزیر کشور گفت: هوای تهران براساس تحقیقاتی که صورت گرفته ۶٠ درصد آلودگی مربوط به منابع متحرک و ۴٠ درصد مربوط به منابع ثابت است.

وحیدی عنوان کرد: در بحث منابع متحرک مسأله مهم آن حمل و نقل است، در حمل و نقل عمومی  چندعامل موثر وجود دارد که یکی از آن خودروها و موتور سیکلت‌هاست و بر اساس تصمیماتی که گرفته می‌شود باید بتوانیم تعداد قابل توجهی موتورسیکلت برقی را جایگزین مورتوسیکت‌های با سوخت نامناسب کنیم.

وی افزود: در بحث حمل و نقل هم بحث نوسازی ناوگان عمومی مطرح است که در این زمینه قراردادهایی بسته شده و تعدادی اتوبوس جدید هم وارد و از طرف کارخانه‌ها تحویل شده است که بعد از شماره‌گذاری قابل استفاده است و قرار است تا چندهزار تا ارتقا یابد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: کار خوبی که شهرداری تهران برای کاهش مسیر ترددها با اصلاح تقاطع‌ها آغاز کرده است در کنار آن بحث سوخت است که وزارت نفت هم روی سوخت‌های باکیفیت بالای یورو ۵ کار می‌کند تا بتوانیم بیشتر در داخل شهر استفاده کنیم.

وحیدی بیان کرد: البته عامل دیگر آمار نسبتا قابل توجهی مهاجرت از شهرهای مختلفت به تهران است که این هم که به افزایش آلودگی منجر می‌شود.

وزیر کشور درباره حادثه ترور شهید قاسم فتح‌اللهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ که شب گذشته در یکی از محلات جنوبی شهر تهران اتفاق افتاد گفت: جزییات درباره این حادثه را دستگاه‌های اطلاعاتی باید کار کنند، اما ظاهر کار که تروریستی به نظر می‌رسد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.