روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 26 June , 2024
امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ - 20 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50119
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1403 - 12:32 | | ارسال توسط :

ویژه برنامه‌های دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در کیش

جشن دهه کرامت ويژه گراميداشت ولادت حضرت معصومه (س) و ميلاد علي بن موسي‌الرضا(ع) در جزيره کيش با استقبال عمومی همراه است.
ویژه برنامه‌های دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش، ویژه برنامه های دهه کرامت با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با اجرای مراسم جشن “روز دختر” ویژه دانش آموزان مدارس گروه پدافند هوایی کیش در سینما قدس و جشن میلاد حضرت معصومه(س) در زینبیه پایگاه هوایی و جشن “روز دختر” گروه دختران ریحانه الرسول در حسینیه قرآن و عترت و مسابقه نقاشی جنب بولینگ مریم در پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت و دورهمی مادران و دختران دل آسا شنبه ۲۲ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش آغاز شد که با استقبال مردمی همراه شده است.

این ویژه برنامه ها با جشن ولادت حضرت معصومه(س) ساعت ۱۶ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در کشتی امیرکبیر و جشن میلاد امام رضا (ع) یکشنبه ۳۰ اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا(ع) ادامه پیدا می کند.

همچنین مسابقه کتابخوانی از کتاب “آفتاب درحجاب” اثر سید مهدی شجاعی، گشایش کتابخانه پروفسور دینانی ساعت۱۹ و گشایش مرکز مشاوره امام رضا (ع) ساعت۲۰ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای سعدی، نمایشگاه دست سازه‌های دختران دریا از ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۹ در مجموعه فرهنگی اجتماعی کیش بانو، اجرای جشن امام مهربانی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا( ع) ساعت ۱۹پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش و برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت میلاد حضرت معصومه( س) و حضرت امام رضا( ع) ساعت ۱۹ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت جنب بولینگ مریم از دیگر برنامه هایی که برای این ایام برنامه ریزی شده است.

گفتنی است آغاز دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایان آن با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(ع) است و این دهه یادآور بسیاری از مراتب عالی و مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند اخلاقی است. دهه کرامت سرشار از لطیف‌ترین علائق، مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر و نهایت مهر و محبت برادر به جلوه و سیرت نیکو و دلسوز خواهراست

| منبع خبر : پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.