روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 20 September , 2024
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 17 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 2431
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 13 خرداد 1399 - 11:14 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را که با عطر شهیدان قیام الهی ۱۵ خرداد درآمیخته است به هموطنان سرافراز به ویژه ساکنان و گردشگران شریف جزیره زیبای کیش تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

۱۴ خرداد، یادآور هجرانی بزرگ و یکی از حزن انگیزترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است. روز وداع با رهبری آزاده که با توکل به خدا و به پشتوانه همراهی و حمایت مردم، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورد.

۱۵خرداد نیز سالروز قیام حق‌طلبانه ای است که مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید.

با نثار احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانسنگ انقلاب و دفاع مقدس، و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) از پیشگاه خداوند منان اجر عظیم  و شادی روح آن عزیز بزرگوار و ارواح طیبه شهیدان پر افتخار میهن را خواستارم.

امیدوارم مردم فهیم، غیور و انقلابی کشورمان، بخصوص ساکنان فرهیخته و همیشه همراه جزیره کیش با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در جهت درخشش بیش از پیش میهن عزیزمان بر قله های افتخار و موفقیت گام بردارند.

      غلامحسین مظفری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل 

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.