روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4720
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 04 مرداد 1399 - 10:30 | | ارسال توسط :
ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی

پیگیر بازگردادن کامل ارز صادراتی توسط صادرکنندگان هستیم

نمانیده مردم گرمی در مجلس گفت‌: اگر بانک مرکزی اسامی صادرکنندگانی که ارز صادراتی را بازنگرداندند تا یک هفته دیگر اعلام نکند و پرونده‌ آنان را به قوه قضائیه ارسال نکند ما از وزیر اقتصاد در قالب ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس شکایت می‌کنیم.

نمانیده مردم گرمی در مجلس گفت‌: اگر بانک مرکزی اسامی صادرکنندگانی که ارز صادراتی را بازنگرداندند تا یک هفته دیگر اعلام نکند و پرونده‌ آنان را به قوه قضائیه ارسال نکند ما از وزیر اقتصاد در قالب ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس شکایت می‌کنیم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فارس، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق تصمیمی که اتخاذ شد، پایان تیرماه آخرین فرصت برای بازگرداندن این ارزها از سوی صادرکنندگان به بانک مرکزی تعیین شد. 

وی افزود: با وجود پایان این فرصت هنوز تعدادی از صادرکنندگان این ارز صادراتی را بازنگرداندند و چنانچه بانک مرکزی تا یک هفته آینده اسامی این افراد را اعلام نکند و پرونده آنها را به دستگاه قضایی ارسال نکند، از وزیر اقتصاد در قالب ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس شکایت می‌کنیم. 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس پس از طرح موضوع، کارگروهی برای بررسی موضوع مورد نظر از نمایندگان تشکیل می‌شود و نتیجه کار آنها در قالب گزارشی در صحن به رأی گذاشته می‌شود و در صورت تصویب، پرونده و گزارش برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال می‌شود. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر این ارزها به کشور بازگردانده شود، با توجه به شرایط خاص ارزی موجود، اگر تأثیر صددرصدی نداشته باشد می‌تواند التیامی بر وضعیت کنونی بازار باشد. 

وی افزود: دلار در کشور ما هم تأثیر اقتصادی دارد و هم تأثیر روانی و در بسیاری از موارد مسائلی که به ارز ارتباطی ندارند دچار تلاطم می‌شوند و در این میان اقشار متوسط و ضعیف جامعه باید هزینه این مسائل را پرداخت کنند که هیچ نقشی در این تلاطم‌ها ندارند. 

وی افزود: ما همچنین موضوعاتی ازقبیل قیمت خودرو، قیمت کالاهای اساسی، موضوع ارز را پیگیری می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم آرامش نسبی را به بازار بازگرداندی

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فارس
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.