روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 29 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ - 26 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 32150
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 08 تیر 1401 - 10:44 | | ارسال توسط :

چهار ماه زمان برای راه اندازی پلی کلینیک تخصصی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: پس از بررسی شرایط ساختمان‌ها و تایید استاندارد‌های آن، راه اندازی پلی کلينیک تخصصی در کیش به حدود چهار ماه زمان نیاز دارد.
چهار ماه زمان برای راه اندازی پلی کلینیک تخصصی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر غلامعباس مومنی، گفت: راه اندازی پلی کلینیک تخصصی به منظور ارایه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان نیاز مبرم ساکنان جزیره کیش است.

وی در دیدار با رییس بیمارستان کیش در خصوص ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در کیش افزود: براساس اعلام بیمارستان تخصصی کیش در سال گذشته ۲۰۸ هزار نفر خدمت به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در این بیمارستان ارائه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از این افراد از خدمات بستری بیمارستان بهره‌مند شده اند، افزود: راه اندازی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی نیاز مبرم مردم کیش است و ائمه جمعه جزیره کیش نیز بر آن تاکید دارند و بخش درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در صدد است این مطالبه را محقق کند.

دکتر مومنی افزود: برای تحقق این مطالبه ساختمان ملکی بیمه تامین اجتماعی و دو ساختمان دیگر از سوی سازمان منطقه آزاد معرفی شده تا استاندارد‌های لازم آن از سوی کارشناسان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی بررسی و اعلام شود.

وی افزود: در این کلینیک خدمات تخصصی درمان سرپایی رایگان به بیمه شدگان ارایه می‌شود و خدمات بستری نیز کماکان از بیمارستان کیش از سوی تامین اجتماعی خریداری می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان افزود: بیمارستان کیش دارای امکانات و تجهیزات لازم و استانداردی است و خرید خدمات بستری از این مرکز درمانی برای تامین اجتماعی مقرون به صرفه‌تر از احداث یک بیمارستان مستقل است و ارایه خدمات رایگان بخش سرپایی به عنوان اولویت در پلی کلینیک انجام خواهد شد.

رییس بیمارستان تخصصی کیش نیز در دیدار گفت: نگاه طولانی مدت همکاری با سازمان تامین اجتماعی داریم و همانند گذشته ارائه خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان تامین اجتماعی بر اساس قرارداد منعقد شده با این بیمه برقرار است.

دکتر مصطفی نادعلی نژاد گفت: سازمان منطقه آزاد کیش تداوم همکاری در راستای رضایت بیمه شدگان سه پیشنهاد شامل احداث بیمارستان مستقل، راه انداری پلی کلینیک تخصصی و خرید خدمت سرپایی و یا خرید کامل خدمت را ارایه کرده است تا این بیمه بتواند خدمات مناسب تری را به افراد تحت پوشش خود ارایه کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فضای فیزیکی بیمارستان تخصصی کیش، ساختمانی در شرکت سرمایه گذاری و ساختمان قبلی بیمه تامین اجتماعی برای راه اندازی پلی کلینیک تامین اجتماعی در کیش پیشنهاد شده است، افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با همکاری سازمان متبوع خود در حال بررسی پیشنهاد‌ها و ساختمان‌های معرفی شده است تا بتواند در کمترین زمان ممکن یکی از آن‌ها را انتخاب و به بیمه شدگان خدمت رسانی کند.

دکتر نادعلی نژاد با بیان اینکه قبل از اسفند ۱۴۰۰ خدمات این بیمارستان از سوی تامین اجتماعی به صورت ویژه خریداری می‌شد گفت:، اما از این تاریخ به بعد خدمات با نرخ دولتی خرید می‌شود در این شرایط به علت خصوصی بودن بیمارستان کیش نرخ برخی خدمات حدود چهار برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد کیش کماکان اجازه افزایش نرخ به بیمارستان را نداده و براساس قیمت قبلی خدمات به بیماران ارایه می‌شود و هم اکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تفاوت نظر هزینه درمانی بین بیمارستان و بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که در حال رایزنی برای رفع آن هستیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.