روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 20 September , 2024
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 17 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 18726
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 02 تیر 1400 - 12:18 | | ارسال توسط :

کلاهبرداری با حساب کاربری تلفن‌های همراه در کیش

رئیس پلیس فتا کیش، نسبت به کلاهبرداری با استفاده از حساب کاربری تلفن‌های همراه از پیش ساخته شده و سرقت اطلاعات تجهیزات هوشمند هشدار داد.
کلاهبرداری با حساب کاربری تلفن‌های همراه در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ رضایی گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه گوشی تلفن همراه خود را با حساب کابربری، یکسال گذشته از یک فروشگاه خریداری و در حال حاضر دسترسی به اطلاعات گوشی خود ندارد پلیس به بررسی موضوع پرداخت.

وی گفت: با اقدام‌های انجام شده مشخص شد فردی که اقدام به ساخت و فروش حساب کاربری کرده بود، پس از گذشت چند ماه اقدام به تغییر رمز آن و با ایجاد تماس با خریدار، برای برگرداندن رمز آن در خواست وجه کرده که با تلاش‌های ماموران پلیس فرد متهم شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به دارندگان تجهیزات هوشمند شرکت اپل، توصیه کرد: ساخت حساب کاربری در تمامی کشور‌ها رایگان انجام می شود، اما با توجه به برخی مشکلات این امکان برای افراد در کشور ما و با شناسه اینترنتی ایران امکان پذیر نیست .

سرهنگ رضایی گفت: در صورت نیاز به حساب کاربری حتما آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه و پس از اولین ورود تمامی رمز‌ها و سوالات امنیتی و در صورت نیاز ایمیل پشتیبان را نیز تغییر دهید تا با این کار امنیت خوبی برای تجهیزات شما فراهم شود.

وی با تاکید بر خدمات رسانی برخط پلیس فتا در حوزه‌های مختلف به ویژه دریافت مشاوره گفت: هرگونه مشاوره و راهنمایی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir به صورت آنلاین دریافت کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.