روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 4799
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 05 مرداد 1399 - 10:34 | | ارسال توسط :
رئیس اداره آموزش و پرورش کیش:

کنکور سراسری ۹۹ در جزیره کیش بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

سید سجاد قوامی نژاد با اعلام این خبر که کنکور سال 99 طی 4 روز برگزار خواهد شد افزود: آزمون 99 طی روزهای 29، 30، 31 و 1 مردادماه در نوبت صبح برگزار خواهد شد
کنکور سراسری ۹۹ در جزیره کیش بارعایت کامل  پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

سید سجاد قوامی نژاد با اعلام این خبر که کنکور سال ۹۹ طی ۴ روز برگزار خواهد شد افزود: آزمون ۹۹ طی روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ و ۱ مردادماه در نوبت صبح برگزار خواهد شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، نگرانی‌هایی در خصوص زمان و نحوه برگزاری این آزمون در بین داوطلبان به وجود آمده بود. در گفتگوی اختصاصی با رئیس اداره آموزش و پرورش کیش وی با اعلام این خبر که روزهای برگزاری آزمون سراسری ۹۹ از ۲ روز به ۴ روز افزایش یافته است گفت: مسئولیت اجرای کنکور در جزیره کیش بر عهده دانشگاه شریف و دکتر سیدمحمد مهدی میری نهاده شده است.

قوامی نژاد با بیان اینکه که حدود یکهزار نفر از داوطلبان کنکور جزیره کیش در چهار رشته علوم تجربی، علوم انسانی، در این آزمون شرکت کرده‌اند افزود: در هر روز یک گروه از داوطلبان در یک نوبت، در آزمون شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: جلساتی در گذشته به جهت اجرای ایمن آزمون کنکور سراسری و با حضور دکتر رضانیا برگزار و درطی آن عنوان شده است که داوطلبان ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش برای حضور در این آزمون ضروری شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش همچنین گفت: هنگام ورود به جلسه اگر داوطلبی دارای علائم مشکوک بود در اتاقی جداگانه آزمون از وی گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: در جلسه شورای سلامت روز پنجشنبه (۲ مردادماه ) این موضوع مطرح و مصوب شد که آزمون همگام و هم زمان با سراسر کشور در جزیره کیش با رعایت دقیق تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

قوامی نژاد بیان کرد: بیشترین تراکم داوطلب ما در آزمون حدود ۲۳۰ نفر در یک روز آزمون است لذا نگرانی خاصی در این خصوص نبوده و آزمون در یک محیط باز و ایمن در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه آزمون داوطلبانی که مبتلا به بیماری کووید-۱۹ هستند به چه صورت خواهد بود؟ افزود: کنکور تکرار ندارد و افراد مبتلا نیز می‌توانند با هماهنگی لازم با مسئول برگزاری کنکور در آزمون شرکت کنند.

دکتر سید محمدمهدی میری، نماینده تام‌الاختیار حوزه کیش آزمون سراسری ۹۹ نیز در گفتگو با خبرنگار ما به این نکته اشاره کرد و گفت: در آخرین جلسه شورای سلامت کیش و طبق اظهات دکتر رضانیا، در برگزاری این آزمون فاصله اجتماعی بیشتر شده، استفاده از ماسک برای ورود به جلسه الزامی بوده و طبق پروتکل‌هایی که سازمان سنجش تعیین کرده است انجام پذیرد.

دکتر میری همچنین افزود: با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز توسعه سلامت کیش در هنگام ورود داوطلبان به محل آزمون مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می‌شود و ما نیز تمهیدات بیشتری در این زمینه در نظر خواهیم داشت تا سلامت داوطلبان تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق ضوابطی که توسط سازمان سنجش کشور و هماهنگی ستاد ملی کرونا ارائه شده است هنگام ورود داوطلبان نیروهای مرکز بهداشت کنترل سلامت آن‌ها را بر عهده خواهند داشت و داوطلبانی که دارای علائم باشند در محلی جداگانه در آزمون شرکت خواهند کرد. 

نویسنده : فاطمه یاقوتی | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.