عجیب ترین فرودگاه های جهان

تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 22:17 | ارسال توسط : | گزارشگر : اصغر زیوری
عجیب ترین فرودگاه های جهان

به طور معمول وقتی ما سفر می کنیم از فرودگاه به عنوان نقطه ای که مستقیما ما را به مقصد ببرد، استفاده می کنیم. اما بعضی مواقع یک فرودگاه آنقدر عجیب است که خودش به عنوان یک جاذبه در مقصد محسوب می شود. حالا این عجیب بودن شاید به خاطر اندازه اش باشد، به خاطر موقعیت و یا دیگر ویژگی هایی که به خاطر آن در میان عجیب ترین فرودگاه های دنیا قرار داده شده است. الی گشت در ادامه می خواهد شما را با ۱۰ فرودگاه عجیب و غریب در دنیا آشنا کند؛ با ما همراه باشید.

اگر تا به حال در تیک آف یک هواپیما در باند ۱۰ فرودگاه سوانا/هیلتون هد بوده اید، پس حتما چیز عجیبی را دیده اید که هرگز باورتان نمی شود! بله… شما زمانی که در این باند فرودگاه هستید متوجه می شوید که چند سنگ قبر عجیب در آن وجود دارد. اما این قبرها چگونه به اینجا راه پیدا کرده اند؟ صاحب قبلی این مکان به نام کاترین و ریچارد داتسون، از اینجا به عنوان یک قبرستان استفاده می کرده اند. این دو شخص در اواخر دهه ۱۸۸۰ فوت کردند و هر دو در این قبرستان دفن شدند. سال ها بعد زمانی که جنگ جهانی دوم شروع شد، ارتش تصمیم گرفت که این قبرستان را به یک فرودگاه تبدیل کند تا جایی برای تمرین نظامیان باشد. ارتش تمام جسدها را به یک قبرستان دیگر منتقل کرد اما برای احترام به خانواده داتسون، برخی از سنگ قبرها را همان جا نگه داشت.
کرشول دارای یک فرودگاه کم نظیر (اما نه لزوما بدون عیب) است. راهی آسفالته در ارتفاع ۶۰۰۰ پایی از سطح دریا در شیب کوه های آلپ فرانسه، به عنوان تنها فرودگاه شهر اسکی کرشول به کار می رود. باند این فرودگاه که در سال ۱۹۶۱ ساخته شده، به طور عجیب و غریبی بالا می رود و در نهایت به شدت در یک شیب رو به پایین و خطرناک قرار می گیرد.
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین ویدئو های سایت

گزارشی از گوشی Sony Xperia XZ3

گزارشی از گوشی Sony Xperia XZ3

تاریخ انتشار : 11 شهریور 1397 - 18:17

فیلمی که آمریکایی ها را به جان هم انداخت

فیلمی که آمریکایی ها را به جان هم انداخت

تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 22:32

خط آزاد – اشتغال جوان ایرانی یا خرید ایرباس

خط آزاد – اشتغال جوان ایرانی یا خرید ایرباس

تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 22:30

عجیب ترین فرودگاه های جهان

عجیب ترین فرودگاه های جهان

تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 22:17