روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 50341
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 خرداد 1403 - 16:41 | | ارسال توسط :

خدمات صادقانه خادم الرضا، شهید آیت الله رئیسی در کشور

رییس اداره ثبت اسناد و املاک کیش گفت: ایران اسلامی، خدمات صادقانه و جهادگونه خادم الرضا، آیت الله رئیسی را فراموش نخواهد کرد.
خدمات صادقانه خادم الرضا، شهید آیت الله رئیسی در کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، محمد اسلامی موحد در پیامی  با ابراز تاثر عمیق، شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سانحه هوایی بالگرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

عروج ملکوتی و شهادت گونه یار وفادار انقلاب و رهبری و خادم محبوب و دلسوز ملت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خستگی ناپذیر ایران، حسین امیرعبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان را در حین خدمت جهادی، به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)،  ملت شریف، اعضای هیأت دولت و خانواده‌ها و بستگان این جمع خدمتگزار تسلیت عرض نموده و برای همه درگذشتگان این حادثه ناگوار، رحمت واسعه از درگاه خداوند حکیم مسئلت داریم.

بی تردید ایران اسلامی، خدمات صادقانه و جهادگونه خادم الرضا،  حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را که تا پای جان و در راه گره گشایی از مشکلات کشور ادامه یافت و سرانجام در شب ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به امام رئوف و مولایش پیوست، فراموش نخواهد کرد.

اداره ثبت اسناد و املا کیش این ضایعه بزرگ را به مردم عزادار و بیوت شریف این بزرگواران تسلیت عرص نموده و علو درجات و محشور شدن با انبیاء و الیاء الله را برای آنان از درگاه پروردگار مهربان، مسئلت می‌نماید.

محمد اسلامی موحد

رییس اداره ثبت اسناد و املاک کیش

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.