روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 36244
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 09 آذر 1401 - 13:13 | | ارسال توسط :

وزیر ارتباطات: ترافیک اینترنت شب گذشته رکورد زد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رکورد جدیدی که دیشب ثبت کردیم ۶ ترابیت بر ثانیه ترافیک تولید و مصرف بود و نشان داد زیرساخت‌های ارتباطی کشور آماده است و ظرفیت میزبانی چنین ترافیکی را دارد.
وزیر ارتباطات: ترافیک اینترنت شب گذشته رکورد زد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقبال هموطنان به شبکه های اجتماعی داخلی اظهار داشت: فعالیت پیام رسان روبیکا به ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است؛ ایتا ۱۵ میلیون کاربر ماهانه، بله و سروش پلاس حدود ۹.۵ میلیون کاربر ماهانه دارند.

وی در ادامه به اتصال دستگاهها به پنجره واحد خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت: ۸۳ درصد دستگاه به پنجره الکترونیکی متصل شدند و ۱۷ درصد باقیمانده به مرور متصل می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد، حداکثر تا دی ماه همه دستگاهها متصل می‌شوند.

زارع‌پور به مصوبه جدید دو هفته پیش دولت اشاره کرد و گفت: قرار شد تا پایان سال پنج درصد خدمات دستگاه‌ها از طریق پنجره خدمات الکترونیک به صورت هوشمند ارایه شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.