روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 21 September , 2024
امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 18 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 4763
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 04 مرداد 1399 - 12:25 | | ارسال توسط :
رئیس جمهور

آغاز بهره‌برداری از ۳ طرح بزرگ و ملی وزارت جهادکشاورزی با دستور روحانی

رئیس جمهور در پانزدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی در حوزه‌های مختلف با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، دستور آغاز سه پروژه بزرگ و ملی وزارت جهادکشاورزی را با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 400 میلیارد تومان از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد.

رئیس جمهور در پانزدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی در حوزه‌های مختلف با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، دستور آغاز سه پروژه بزرگ و ملی وزارت جهادکشاورزی را با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسمی ۸۱۵ پروژه پویش ملی «جهاد برای جهش تولید» را در قالب برنامه بزرگ و کشوری «تدبیر و امید برای جهش تولید» افتتاح کرد.

در این راستا بهره‌برداری از ۸۰۹ طرح و شهرک گلخانه‌ای به مساحت ۴۷۳ هکتار در سراسر کشور، بهره‌برداری از ۵ طرح آب و خاک به مساحت ۷۳ هزار و ۵۰۰ هکتار و بهره‌برداری از ۱۶ هزار و ۸۰۰ هکتار طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب‌دار در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

این ۸۱۵ پروژه با مجموع اعتبار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اجرا و با بهره‌برداری از آنها برای ۱۰ هزار و ۳۴۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.