روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1280
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 23 فروردین 1399 - 18:11 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش :

اجرای بهینه طرح فاصله گذاری اجتماعی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از اجرای بهینه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از اجرای بهینه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  «علی اصغرجمالی» اظهار داشت: از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون پلیس کیش به عنوان عضو شورای سلامت جزیره در کنار دیگر دستگاه‌های فعال در این طرح بطور جدی ورود و محدودیت‌های اعمال شده را کنترل و اجرایی کرده است.

وی افزود: برابر مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهایی که در سواحل توقف کنند اعمال قانون می‌شوند و از ورود غیر قانونی قایق‌های تندرو و مسافران غیر قانونی نیز جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: طرح در سواحل با حضور نیروهای انتظامی، دریابانی در قالب گشت‌های تخصصی پلیس راهور، انتظامی، امنیت اخلاقی و دریابانی از ۱۰ فروردین ماه جاری در حال اجرا است که تاکنون ۱۳۸ خودرو جریمه نیم میلیون تومانی و ۱۳ خودرو توقیف شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف ۱۰ دستگاه قایق متخلف که در حال جابه جایی ۳۴ نفر مسافر بودند، خبر داد و گفت: همزمان با کنترل ترددها در جزیره، گشت‌های دریایی هم فعال و نسبت به تردد شناورها به طور جدی نظارت می‌کنند.

وی به پلمب ۱۰۵ واحد متخلف اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مرتبط با صنوف از ۱۸۰۰ واحد بازدید که ۹۳ مورد خانه اجاره‌ای غیر مجاز و ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

رئیس پلیس کیش افزود: با هدف کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا  در یگان های انتظامی و دریابانی ۱۰ عدد دستگاه سم پاشی، به همراه یک دستگاه تب سنج لیزری و ۲ دست لباس مخصوص «گان» خریداری و مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش، با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان به قوت خود ادامه دارد و مأموران پلیس در کنار مدافعان سلامت و سایر دستگاه‌ها آماده خدمتگزاری به مردم هستند، گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است و پلیس در کنار مردم و با همدلی و مشارکت عمومی بر سر امنیت و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.