روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37554
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 دی 1401 - 16:57 | | ارسال توسط :
قاضی زاده هاشمی در حیاط دولت خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی بودجه بنیاد شهید در سال آینده

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش ۵۰ درصدی بودجه این نهاد در سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم نگاه مجلس به نیازهای حوزه ایثارگران مثبت شود
افزایش ۵۰ درصدی بودجه بنیاد شهید در سال آینده

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای ارتقای وضعیت ایثارگران ما پیشنهاداتی به دولت ارائه کرده‌ایم به عنوان مثال در بحث تسهیلات اشتغال، خوشبختانه امسال در حکمی که آمده توجه ویژه‌ای به این بخش شده است و تقریبا به اندازه ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بحث خودرو برای جانبازان اظهار کرد: در بحث خودرو برای جانبازان ۷۰ درصد از محل واردات خود دیده‌ شده و برای سایر گروه‌های ایثارگری از محل خودروی داخلی با تسهیلات و در حوزه‌های مرتبط با کمک معیشت حدود ۱۰ درصد جامعه تحت پوشش دیده شده است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم در کمیسیون تلفیق مجلس توجه ویژه‌ای به این بخش صورت گیرد. در حال حاضر هر کدام از این ارقام را که ما بیان کنیم در مجلس در دست بررسی است بنابراین باید نهایی شود و سپس اعلام کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.