روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 33713
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 26 مرداد 1401 - 9:48 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: انس با قرآن بزرگترین ترین افتخار نیروهای مسلح ایران است

امام جمعه کیش گفت: انس با قرآن بزرگترین افتخار برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و تعمیق این فرهنگ ضرورتی همیشگی است .
امام جمعه کیش: انس با قرآن بزرگترین ترین افتخار نیروهای مسلح ایران است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، حجت الاسلام احمد حسن زاده روز چهارشنبه در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی این فرماندهی با بیان اینکه حضور قرآن و برگزاری مسابقات قرآن در نیروهای مسلح و نظامی به برکت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم در نیروهای نظامی، آمیختن این کتاب الهی با ذهن و جان افراد است.
حجت‌الاسلام  احمد حسن‌زاده خطاب به کارکنان انتظامی افزود: تلاش کنید قرآن، این اثر هنری بی‌نظیر را برای فرزندانتان به صورت صحیح تبلیغ و تبیین کنید.
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش افزود: ۴۵ نفر از کارکنان منطقه انتظامی کیش این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم شرکت کردند.

سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: این رقابت‌ها در هشت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سه، پنج و ۱۰ جزء قرآن کریم، اذان، درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ برگزار شد.
وی توجه به مسائل قرآنی و معنوی پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات اعلام و اضافه کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم پاییز امسال برگزار می‌شود و ۱۶ نفر برتر به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.