روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20321
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 17 مرداد 1400 - 12:49 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: صیانت از افکار عمومی دغدغه راستین خبرنگاران است

امام جمعه کیش گفت: ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه‌های دشمنان دغدغه راستین خبرنگاران عدالتجو است.
امام جمعه کیش: صیانت از افکار عمومی دغدغه راستین خبرنگاران است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن‌زاده روز یکشنبه در پیام تبریک روز خبرنگار خود اظهار داشت: ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه‌های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگاران عدالتجویی است که با تأسی از شهید محمود صارمی ثبت و نشر حقیقت و گسترش آگاهی‌های عمومی و عدالت را رسالت ذاتی خود می‌دانند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران صاحبان سلامت قلم و پیشتازان آگاهی بخشی به جامعه و حقیقت جویانی هستند که سرمایه آنان کنکاش حقایق، شجاعت، اخلاص، امانتداری و عدالت است. 

حجت الاسلام حسن‌زاده یادآور شد: هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار عرصه صداقت، حقیقت جویی، عدالت‌جویی و اطلاع‌رسانی، شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است .

امام جمعه کیش گفت: ضمن قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای  بویژه اصحاب رسانه جزیره کیش،  امیدوارم که خبرنگاران عزیز همچون همیشه، چشمان تیزبین خود را برای کمک به آگاهی و بصیرت افزایی مردم کشور و ارایه مسیر درست و الهی به کار گیرند.

امام جمعه کیش: صیانت از افکار عمومی دغدغه راستین خبرنگاران است

حق گویی و مطالبه گری مجاهدت بزرگ خبرنگاران است

امام جمعه اهل تسنن کیش نیز در پیام خود گفت: بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسوولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار بوده و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

شیخ یعقوب شمس افزود: چنانچه پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

به گزارش ایرنا، شهید محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف کشته شد و شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این رخداد، ۱۷ مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.