روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22605
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 23 مهر 1400 - 16:49 | | ارسال توسط :
امام جمعه اهل سنت کیش:

امنیت پایدار کیش در سایه تعامل مرزبانان و مرزنشینان محقق شده است

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: تعامل مرزبانان و مرزنشینان این جزیره مهمترین عامل امنیت پایدار و مثال زدنی این جزیره به عنوان یکی از جزایر خلیج همیشه فارس است.
امنیت پایدار کیش در سایه تعامل مرزبانان و مرزنشینان محقق شده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، شیخ مستطاب یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه اهل سنت این جزیره اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه خود هشت هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی دارد که تمام نقاط این مرزها هم اکنون در سایه جانفشانی مرزبانان از امنیت کامل برخوردار است.

وی کیش اضافه کرد: این امنیت در کیش به واسطه تعامل و همکاری ساکنان این جزیره به ویژه بومیان آن در کشور مثلا زدنی است به گونه که هرکدام از کیشوندان خود را مرزبانی افتخاری می دانند و برای حراست از این مرز بوم اماده ایثار هستند.

وی با قدر دانی از خدمات نیروهای انتظامی و مرزبانی کیش در تامین امنیت پایدار این جزیره افزود: دشمنان نظام اسلامی بدانند که مرز نشینان همواره در تمام نقاط مرزی کشور برای حفظ اقتدار و امنیت این نظام با نیروی های مسلح در یک جبهه قرار گرفته اند.

شیخ شمس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت یادآور شد: این همسویی نمادی از وحدت تمام اقوام و مذاهب ساکن در جمهوری اسلامی است و همواره در بین آنان ساری و جاری خواهد بود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.